2011/05/28

Czerwcowy makijaż - ANKIETA

Jak obiecywałam dodaję dzisiaj wybranych przeze mnie 10 najlepszych prac, z których wy wybierzecie jedną - otrzyma ona miano Makijażu Miesiąca Czerwca (MM VI), a jej autor 50 sd.
Muszę wam powiedzieć, że było naprawdę dużo pięknych prac, których niestety nie mogłam wybrać, ponieważ nie oddawały tematyki konkursu. Wybierając prace starałam się także, aby były one w miarę różnorodne, żebyście mieli większy wybór :)
Zanim przedstawię wam swój wybór, chciałabym was poprosić, abyście głosując sugerowali się nie tylko ogólną jakością makijażu, ale także tym, który najbardziej kojarzy wam się z nadchodzącym miesiącem - czerwcem. 

amebcia95
La_Creeative


Weronika0508


lucyna5


ewa_farna_xd


Ecia111


111inna


hibiskusek


LadyCullen13


IlkaStyle




Zapraszam do głosowania w ankiecie do końca maja. Ostateczne wyniki ukażą się 1 czerwca :)


66 komentarzy:

  1. Wzięłam amebcię, chociaż makijaż inny111 też był cool :)

    OdpowiedzUsuń
  2. głosuję na ecie111
    misskarciolinka

    OdpowiedzUsuń
  3. 111inna wg.mnie najlepsza!Inne prace też przepiękne...trudny wybór!:DD

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda, że mi się nie udało no ale trudno zagłosuje ;)

    Lakusia

    OdpowiedzUsuń
  5. Co ja tutaj robię :)
    Miło mi, że ci się spodobał.
    Dzięki dla wszystkich, którzy na mnie głosują :)
    No i gratulacje dla wszystkich.

    111inna

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne makijaże lecz podoba mi się czyjś najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie przeszłam :( gratki
    Mam już swojego faworyta; 0

    OdpowiedzUsuń
  8. Ze wszystkich najbardziej podobały mi się; amebcia95 i ewa_farna_xd;d A inne są okropne wg.mnie!

    OdpowiedzUsuń
  9. wiedziałem że nie przejdę xd głosuję na Weronika0508

    OdpowiedzUsuń
  10. zagłosowałam na hibiskuska

    OdpowiedzUsuń
  11. szkoda z nie przeszłam ja i mati1406
    :)
    klaudia09460

    OdpowiedzUsuń
  12. praca Ecia111 mnie urzekła ale bardziej pasuje mi do środka lata a nie początku.

    julexxx

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję, nie wiem jeszcze na kogo zagłosuję. Zupełnie zapomniałam o tym konkursie ;/

    OdpowiedzUsuń
  14. wszystkie prace są śliczne. ciężko jest się zdecydować.

    korbula12

    OdpowiedzUsuń
  15. wszystkie mi się podobały, ale ostatecznie zagłosowałam na jedną osobę...

    OdpowiedzUsuń
  16. ewa farna ładnie

    ale moją faworytką jest:
    111inna super


    HappyFiolet

    OdpowiedzUsuń
  17. Wow jak to możliwe, że przeszłam:) Dziękuję:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Głosuję na ewa_farna_xd
    adusiaczek3 :)

    OdpowiedzUsuń
  19. każda ma takie same oczy oprócz jednej ;D

    OdpowiedzUsuń
  20. ja glosuje na ecia111 super ma

    OdpowiedzUsuń
  21. śliczne prace: ) Ta pierwsza kojarzy mi sie bardziej z jesienia: ) zagłosowałam na Ecie111 jak bimbo_21 : ) ecia11 ma śliczna prace : )

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie chcę oceniać, bo nie mogę się zdecydować ! P[oprostu prace są cudowne, a ja nie chcę źle ocenić ;/

    OdpowiedzUsuń
  23. 111inna na nią zagłosowałam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Dziękuję, że przeszłam, nie spodziewałam się ;D

    I dzięki tym, którzy na mnie głosują :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Dziękuje, jednak wiadomo że szanse mam niewielkie ;3

    La_Creeative

    OdpowiedzUsuń
  26. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  27. Przeszłam!
    Dziękuje! ;)

    lucyna5

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja zagłosowałam na Ecia111
    Akasha10

    OdpowiedzUsuń
  29. ja zagłosowałam na 111inna ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. ŻAL !!! NIE GŁOSUJE BO KAŻDA MA TAKIE OCZY TYLKO 2 NIE MIAŁY, KAŻDA MA TAKI SAM NOS I BRWI I USTA SIĘ TAM ZMIENIAJĄ CO 3 LALKA ^^ ?? ŻAL ŻAL ŻAL

    OdpowiedzUsuń
  31. No to chyba znamy najbardziej lubiane oczy na stardoll :)

    Droga mileymagdadwanaście: Zauważ, że na kilku obrazkach jest też Gaba. Nie jest to tzw 'żal', tylko po prostu wiele osób bardzo lubi te części twarzy, nie dziwie się, są ładne. Oczy bardzo fajnie oraz łatwo się maluje. Zrozum:D

    OdpowiedzUsuń
  32. zagłosowałam na makijaż amebcia95 bo był zrobiony w moich ulubionych kolorkach , lecz inne prace również są świetne .

    OdpowiedzUsuń
  33. Heh , pierwsza najlepsza x D
    Zagłosowałam ; )

    OdpowiedzUsuń
  34. Większość pracy jest robiona na lalce gabisi9 więc mają takie same elemęty twarzy!!!

    OdpowiedzUsuń
  35. ahh, kocham neonowe kolory :D Zagłósowałam na ewa_farna_xd , ma boski mejkap :P

    OdpowiedzUsuń
  36. Większkość makijaży mi się podoba. Szkoda, że często przewija się w nich czerwony kolor.

    OdpowiedzUsuń
  37. myślę że weroniki0508 bo taka fryzura jest w sam raz na lato :!

    OdpowiedzUsuń
  38. Gratuluję dziwczynom,chociaż czasem mam wrażenie ,że jorry nie sprawdza wszystkich prac ... :(

    OdpowiedzUsuń
  39. wszystkie ładne ale nie rozumiem co robi tu jeden Makijaż w zimnych odcieniach :)


    alexa235

    OdpowiedzUsuń
  40. Zagłosowałam na ewa_farna_xd :)

    OdpowiedzUsuń
  41. nie wiem na kogo... chyba jednak do ewy_farny_xd za ten kolor włosków i okularki :D

    OdpowiedzUsuń
  42. weronika0508 to na nią zagłosowałam i nie załuję.

    OdpowiedzUsuń
  43. miałam dylemat między hibiskuskiem, a ecia11. zagłosowałam jednak, na ecię, ponieważ hibiskusek miał w makijażu troszkę za mało kolorów.. jednak obydwie dziewczyny świetne były ;) reszta dziewczyn, zrobiła makijaż albo nie za ciekawy, albo wiosenny!

    OdpowiedzUsuń
  44. Ecia111 przynajmniej nie robiła na lalce gabisi! a wgl gabisia9 ma mnóstwo kosmetyków!!

    OdpowiedzUsuń
  45. Ja zagłosowałam na LadyCullen13 bo najbardziej przypominał mi koniec wakacji!

    OdpowiedzUsuń
  46. trudny wybór. macie dziewczyny talent do robienia makijażu. Mi się czerwony nie kojarzy z czerwcem, tylko pomarańczowy, żółty...takie nawet nieco jesienne. Jak na pierwszej pracy. Rany! Jak ja chciałabym mieć te okularki - serca HB. Czemu ich nie kupiłam? :|

    OdpowiedzUsuń
  47. Mój głos poleciał na 111inną : D

    Praca Eci też jest ładna, aczkolwiek strasznie pospolita.

    OdpowiedzUsuń
  48. STRASZNIE podoba mi się praca hibisusek. Makijaż oczu jest ładny i oryginalny. Fajnie dopasowane kolory. Głosuję:D

    OdpowiedzUsuń
  49. Hym ...
    trudny wybór ale ja zagłosuję na amebcia95 bo mi się najbardzej podoba . ;)

    mamamonik .

    OdpowiedzUsuń
  50. głosuję na lucyna5

    i dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Jasmincia, ma przypominać czerwiec, początek, a nie koniec wakacji ;)

    Tak tylko mówię ;P

    OdpowiedzUsuń