2011/05/26

Darmowa sukienka

Aby ją zdobyć wystarczy wziąć udział w konkursie:


50 komentarzy:

  1. super, oczywiście zrobię

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładna, zrobię. Nie pamiętam skąd, ale skądś napewno ją kojarzę

    OdpowiedzUsuń
  3. Wezmę udział w konkursie *.^

    MissNicol_2009

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi się ona strasznie podoba ;]

    Gunia35

    OdpowiedzUsuń
  5. taka sobie,była by lepsza bez tego w środku,to mozna by zakładać fajne koszulki pod spód

    OdpowiedzUsuń
  6. Zrobię . Super jest ; )
    Ona była w spoilerach , chciałam ją kupić , a tu się okazuje , że to darmówka ^-^

    OdpowiedzUsuń
  7. Na dzień dziecka ! Łiii :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajna, mi się podoba chcę ją ;)

    Lakusia

    OdpowiedzUsuń
  9. ... sukienka śliczna, ale jestem rozczarowana adminami, bo dziś jest dzień matki a ci o dniu dziecka! ;>

    OdpowiedzUsuń
  10. Mi się podoba, choć może kolor inny ?

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak na dormówkę to świetna jest, ma ładny kolorek i krój

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak na darmówkę, to może być :]

    OdpowiedzUsuń
  13. ładna jak na darmówke :)

    alexa235

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja zrobiłam :))
    ładna jak na darmówkę :D

    OdpowiedzUsuń
  15. fajna, zrobię.

    OdpowiedzUsuń
  16. nawet ładna, ale nie robię c:

    OdpowiedzUsuń
  17. zrobiłam, ale nie podoba mi się . DaRisiaJB

    OdpowiedzUsuń