2011/05/30

Pojedynek stardollowiczów - cz.1.

W weekend nie miałam na to czasu, więc pojedynki stardollowiczów zaczniemy dzisiaj. Na pierwszy ogień idą Michasia23 i Rajmana. A więc nie przynudzając przechodzę do prezentacji ich kont.

APARTAMENT
Michasia23
Rajmana


ALBUM
Michasia23
Rajmana


SCENERIA
Michasia23
Rajmana


MAKIJAŻ
Michasia23
 Rajmana


Ze wszystkich ankiet głosy zostaną zliczone i dodane - myślę, że będzie to najbardziej sprawiedliwy sposób oceniania. Czas na głosowanie macie do środy do godziny 20, więc wyniki podam w czwartek. Życzę powodzenia! :)

53 komentarze:

  1. Fajnie że idę na pierwszy ogień. Michasia23 ma szczerze mówiąc ładniejszą scenerię ode mnie :P


    Rajmana

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja wolę Rajmanę ; pp
    Powodzeniaa ;33

    OdpowiedzUsuń
  3. We wszystkim, oprócz apartamentu wybrałam rajmanę. Ma fajny styl, makijaż itd. ale strój jak dla mnie trochę za prosty :D

    OdpowiedzUsuń
  4. nie ma w czym wybierac...nudy,myslałam ze poziem bedzie wyzszy..mogłam sie zgłosić ;-P

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny pomysł z ankietą :)Ciekawa jestem kto wygra, jedna jest lepsza w tym, druga w tym:)

    OdpowiedzUsuń
  6. kurde, pokoje obydwa ładne, ale dałam rajmane. w albumie tez rajmane, ale makijaz i sceneria michasia ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. przecież u michasi tego makijażu nic a nic nie widać o.0

    OdpowiedzUsuń
  8. Michasia23
    Rajmana
    Rajmana
    Michasia23

    ;DD

    OdpowiedzUsuń
  9. michasia wygra,ma tą fryzurkę za wiele punktów a apartament taki ubogi i wgl

    OdpowiedzUsuń
  10. Do AniesDesign: Fryzura się nie liczy tylko makijaż, a ona prawie go nie ma, jakoś ja pod tą fryzurą nic nie widzę, a pokój ładniejszy ma Rajmana, bo Michasia23 ma prawie taki jak inny - podłoga, tapeta, wnęka, kolumna itp., a Rajmana tworzyła własnoręcznie więc ja stawiam na Rajmanę, bo ma ładniej. Tylko zagłosowałam w albumie na Michasię23.


    Gunia35

    OdpowiedzUsuń
  11. apartament-Rajmana
    Album-Rajmana.
    Sceneria-Michasia23
    Makijaż-Rajmana

    TUSIAMALINA

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja głosowałam i było:
    Michasia23
    Rajmana
    Michasia23
    Rajmana
    xD
    Obie są śliczne! Ale Rajmana ma zbyt prosty strój..

    Wikusia469

    OdpowiedzUsuń
  13. ja ogolnie na Michasie23 glosowalam ale w scenerii chyba na Rajmane

    OdpowiedzUsuń
  14. Michasia23 ma śliczniejszy apartament, a Rajmana resztę. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Oby dwie mają niezłe konta . Trudno wybrać .

    Mia_2306

    OdpowiedzUsuń
  16. Głosowałam tylko na Rajmane, apartament michasi jest taki.. nie podoba mi się, po prostu. A rajmany to cuudo. Bueno, prefecto.! (jakkolwiek się to pisze XD) Sceneria michasi jest na odwal się, tak się wydaje. Bo co ona tam zrobiła.? Buty wstawiła. Rajmany sceneria jest dopracowana, śliczna, na pewno się na nią napracowała. O albumie michasi się nie wypowiem.. Jej doll po prostu tam wszystkko psuje. Rajmany album jest przyjemny. Nie napracowała się na niego, ale jakąś to wygląda.
    To oczywiście tylko moje zdanie:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zapomniałam o makijażu. A więc michasia myśli, że wygra bo ma fryzure za bodajże 6000 sp, ale nie wydaje mi się, ona makijażu prawie nie ma. Rajmana ma przyjemną, dziewczęcą fryzurkę i delikatny, ładny makijaż. Bardzo mi się podoba. Więc nie straciłam ANI JEDNEGO GŁOSU dając go michasi :)
    Michasia- wybasz, to mój gust :)

    OdpowiedzUsuń
  18. rajmana we wszystkim jest lepsza xD

    juliki10

    OdpowiedzUsuń
  19. Rajmana Powodzenia ;)

    zoo22

    OdpowiedzUsuń
  20. Głosowałam na Rajmanę oprócz makijażu.

    OdpowiedzUsuń
  21. Widać,że obie się starały :) Lecz głosowałam na jedną :]

    OdpowiedzUsuń
  22. Misseczka105 uważam tak samo:

    Apartament-Rajmana
    Album-Rajmana.
    Sceneria-Michasia23
    Makijaż-Rajmana

    OdpowiedzUsuń
  23. na wszystko głosowałam na rajmanę :)
    moly.was

    OdpowiedzUsuń
  24. Zagłosowałam na Michasia23, ale Rajmana ma ładniejszy apartament :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Michasia moim zdaniem lepsza ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. we wszystkich zagłosowałam na Rajmana < 3

    OdpowiedzUsuń
  27. zaglsowalam fajnie ale takie konkorsy moglyby buc czesciej

    OdpowiedzUsuń
  28. sceneria Michasi bardzo fajna . A w większości głosowałam Na Rejmane :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Dziękuję wszystkim za oddane głosy i życzę powodzenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. modnisia.x3 - nie myślę wcale, że wygram, dlatego, bo mam fryzurę za 5500 sp. Zresztą co to ma do rzeczy?

    OdpowiedzUsuń
  31. Apcio i dolka- Rajmana
    Album- Rajmana
    Sceneria- Rajmana
    Makijaż - Michasia23

    Tak zagłosowałam:)

    OdpowiedzUsuń
  32. We wszystkim, oprócz makijażu wybrałam Michasia23 :)

    OdpowiedzUsuń
  33. wybrałam raz rajmane a raz michasie obie sa swietne

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja wybralam Rajmane we wszystkim prócz ostatniego,bo fryzurka mi się starsze podoba Michasi .;)

    mamamonik .

    OdpowiedzUsuń
  35. Swoje głosy oddałam na Rajmanę.

    OdpowiedzUsuń
  36. Apartament - Michasia23
    Album - Michasia23
    Sceneria - Rajmana
    Makijaż - Michasia23 , tylko usunęłabym ten pieprzyk ...

    OdpowiedzUsuń
  37. Rajmana ; )
    Chociaż nie wiedziałam kogo..

    OdpowiedzUsuń
  38. michasia jest zdecydowanie lepsza.

    julexxx

    OdpowiedzUsuń