2011/05/20

Kotki

Jak zapowiadała Callie, kotki urosły po raz drugi. Podobają się wam? :)


52 komentarze:

  1. Nie podobają mi się

    joyless

    OdpowiedzUsuń
  2. Szary i brązowy są, za przeproszeniem, okropne. Wolę pozostałe - słodkie koty

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe czy jeszcze urosnął

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Takie średnie są teraz. Nie przepadam za kotami ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gdy byli mniejsze,byli lepsze**

    OdpowiedzUsuń
  7. ciekawe kiedy urosna pieski
    SlicznaPanna454

    OdpowiedzUsuń
  8. Ojej, jakie śliczne! Żałuję, że nie kupiłam.

    OdpowiedzUsuń
  9. nie bardzo!!!
    mam nadizej ze bedzie taka zmiana,ze bedzie mozna sobie wybrac etap zwierzaka np:zeby był młody,w średnim wieku i stary.
    to by było fajne.

    OdpowiedzUsuń
  10. Szary, najmniejszy najsłodszy. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Już nie są takie słodkie jak na początku ;]

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne są jednak gdy były najmniejsze były najsłodsze

    OdpowiedzUsuń
  13. FUJ!
    MissWeraDonna

    OdpowiedzUsuń
  14. Hmm...te najmniejsze były ładniejsze..

    OdpowiedzUsuń
  15. jeeezu,jak wy nawalacie o tym że te koty są brzydkie -.- czyli praktycznie mówicie,że wy też kiedyś byłyście słodkie,a teraz jesteście ohydne.:)

    OdpowiedzUsuń
  16. hm... fajne, ale wiadomo. Małe najładniejsze, bo co małe to słodkie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. ładne ale małe słit
    ovini895

    OdpowiedzUsuń
  18. śliczne, ale mój to się chyba zaciął w rozwoju! :@@@

    OdpowiedzUsuń
  19. Jej, nie podobają mi się. Ciekawe czy jeszcze urosną, chyba nie..

    OdpowiedzUsuń
  20. Error - popieram .

    Śliczne kociaczki ; )

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie nawidze mówienia o kotach, że małe są piękne, a duże okrepne! Kto tak mówi, dla mnie jest po prostu...ehh...
    ----------------------
    Sweet są, ale nie mam, mam psa. Ale teraz są biiiiig! XD

    OdpowiedzUsuń
  22. Mój biały ulubieniec na schodach i ten pod nim najśliczniejsze. ; 3

    OdpowiedzUsuń