Fajna ;D Zrobię ;)
Jak na darmówkę jest fajna ;)
trudno powiedzieć , pierw musze zobaczyć jak bedzie wygladac na medoll . podoba mi sie w sumie .
Umm, Fajna jak na darmówke ;)
Raczej nie zrobię :cZapraszam na mojego bloga o modzie:modnadusza.blogspot.com
Nawet ładna :)
nie wiem czemu , ale nie dostalam jej po zrobieniu powyzszych polecen .
zrobię, jest nawet ładna ;]kala_15
Taka dość oryginalna jak na darmówke +:)GirlMisia6
nie robieszalona-moda.blogspot.com
zrobię
ładna
Fajna :D:DLakusia
Zrobiłamjoyless
Nie robię. Trochę jak worek na śmieci wygląda. ;D
nawet ok.. moze zrobiewikamiss13
Na pierwsze oko to jest jakaś bluzeczka z piórkiem Xd.Nie robięadusiaczek3
no nawet nawet nie wiem czy zrobie
jak da sę kupić w bazarze to kupię ^^
Zrobię później...
zrobię sobie :D
zrobie na pewno.
na początku myślałam że to worek
Robię ;D
Nawet, zrobię. Ma fajny kolor i można ją fajnie wykorzystacIlkaStyle
zrobie
Zrobię ją jest Super jak na darmówkeMarcelinka9183
Fajna,robię
nie robię .;)
nie zrobię.
podobna do LE,zrobię :)
średniBeautyXena88
bleee mi sie nie podobaalexa235
jak cos sie pod nia zalozy to moze fajna, zrobie.
Jest śliczna i świetnie leży na doll, ale proxy nie chce mi wejść :((MissAlexis122
taka trochę jakby bardziej na dyskę się nadawała :D hmm muszę sobie zrobić, ciekawe jak wyglada na dolce ;pAnitka005
może zrobie . mamamonik .
Nie robię, ale nawet fajna.
Nie robię.Wikusia469
Jak na darmówke to jest super! żeby była w sklepie też bym kupiła :P12belkjana12
Może być, ale nie robię :)
Fajna! Na sb widywałam za dużą cenę ;]
Zrobie. Wygląda łągodnie, ale musze zobaczyć na doll :D
Zrobiłam : )
Za chwile zrobie. ;d
nawet fajna...missew19
Już ją mam.. Później se ją sprzedam. ;
Nie robie ;)
Uhuh. pierwsza ;D
Nawet ładna, ale nie zrobię
Ładna, ale nie robię.
B.Ładna ale..nie chcę mi się robić.
zrobieszalona-moda.blogspot.com/
zrobię póżniej..
Jak mi sie zachce, to zrobię. :)
Bluzka jest dosyć fajna więc możliwe, że zrobię ;]Lakusia
nie robię, nie przyda mi się.
nie zrobię .
Nie zmieniam proxy.katttusia
Super jest jak na darmową :b__________________________fajowylucjanek __________________________Pozdro^^ :** ♥.♥
Nie robię.
nie robię.korbula12
Coś nie tak, bo mi nie weszło
Zrobię może :)
nie robieOLECZKAFairy999
nie bede tego robic . :)
Ona i poprzednia darmówka jest chyba dla ss,bo wszystkie konkursy mi się otwierają,a one nie,a akurat są tam dwa dla sskatyperry9809
ładna, ale nie robię
take sobie
zrobiłam ,ale nie chce wyjść ;(piesa10
nawet fajna :D
Ja też nie robię ;c nie podoba mi się kolor...Anitka005
Nie robię
Robię :P
nie.alexa235
Nie robie ;)zoo22
b. ładna ale nie wiem czy zrobię.
Jak by nie było tego smoka to by było super.Pati_98
Nie bede zmieniać proxy dla jednej bluzki ale fajna jest :)IlkaStyle
zrobię, bo nawet ładna :)
Ładna , ale nie robięadusiaczek3
Chyba zrobięjoyless
może zrobię.. w wolnej chwili ;) DaRisiaJB
Nie będę robić
Nie mogę jej zrobić
Fajna, ale nie mogę zmieniać proxy.
Fajna, ale to głupie proxy ;/
Nawet ale nie robię xd
fajna, ale nie lubie zmieniac proxy
łaadny
a z jakiej marki?maragwiazda2
Nie robię..
Fajna ale wolę nie robić proxy :)
Ten komentarz został usunięty przez autora.
nie robię .A_J_Z_
nie robie .missweradonna
Nie jest najgorsza..olcia1998.04
Fajny ma kolor , taka wiosenna , pozytywna ... Ale nie robię , bo proxy ; /
ładna ale nie robie
Fajna..ale jest dla ss chyba ;/ Bo nie mogę zrobić.
nie robię .. ;D
zrobię ;)
Fajna ;D Zrobię ;)
OdpowiedzUsuńJak na darmówkę jest fajna ;)
OdpowiedzUsuńtrudno powiedzieć , pierw musze zobaczyć jak bedzie wygladac na medoll . podoba mi sie w sumie .
OdpowiedzUsuńUmm, Fajna jak na darmówke ;)
OdpowiedzUsuńRaczej nie zrobię :c
OdpowiedzUsuńZapraszam na mojego bloga o modzie:
modnadusza.blogspot.com
Nawet ładna :)
OdpowiedzUsuńnie wiem czemu , ale nie dostalam jej po zrobieniu powyzszych polecen .
OdpowiedzUsuńzrobię, jest nawet ładna ;]
OdpowiedzUsuńkala_15
Taka dość oryginalna jak na darmówke +:)
OdpowiedzUsuńGirlMisia6
nie robie
OdpowiedzUsuńszalona-moda.blogspot.com
zrobię
OdpowiedzUsuńładna
OdpowiedzUsuńFajna :D:D
OdpowiedzUsuńLakusia
Zrobiłam
OdpowiedzUsuńjoyless
Nie robię. Trochę jak worek na śmieci wygląda. ;D
OdpowiedzUsuńnawet ok.. moze zrobie
OdpowiedzUsuńwikamiss13
Na pierwsze oko to jest jakaś bluzeczka z piórkiem Xd.
OdpowiedzUsuńNie robię
adusiaczek3
no nawet nawet nie wiem czy zrobie
OdpowiedzUsuńjak da sę kupić w bazarze to kupię ^^
OdpowiedzUsuńZrobię później...
OdpowiedzUsuńzrobię sobie :D
OdpowiedzUsuńzrobie na pewno.
OdpowiedzUsuńna początku myślałam że to worek
OdpowiedzUsuńRobię ;D
OdpowiedzUsuńNawet, zrobię. Ma fajny kolor i można ją fajnie wykorzystac
OdpowiedzUsuńIlkaStyle
zrobie
OdpowiedzUsuńZrobię ją jest Super jak na darmówke
OdpowiedzUsuńMarcelinka9183
Fajna,robię
OdpowiedzUsuńnie robię .;)
OdpowiedzUsuńnie zrobię.
OdpowiedzUsuńpodobna do LE,zrobię :)
OdpowiedzUsuńśredni
OdpowiedzUsuńBeautyXena88
bleee mi sie nie podoba
OdpowiedzUsuńalexa235
jak cos sie pod nia zalozy to moze fajna, zrobie.
OdpowiedzUsuńJest śliczna i świetnie leży na doll, ale proxy nie chce mi wejść :((
OdpowiedzUsuńMissAlexis122
taka trochę jakby bardziej na dyskę się nadawała :D hmm muszę sobie zrobić, ciekawe jak wyglada na dolce ;p
OdpowiedzUsuńAnitka005
może zrobie .
OdpowiedzUsuńmamamonik .
Nie robię, ale nawet fajna.
OdpowiedzUsuńNie robię.
OdpowiedzUsuńWikusia469
Jak na darmówke to jest super! żeby była w sklepie też bym kupiła :P
OdpowiedzUsuń12belkjana12
Może być, ale nie robię :)
OdpowiedzUsuńFajna! Na sb widywałam za dużą cenę ;]
OdpowiedzUsuńZrobie. Wygląda łągodnie, ale musze zobaczyć na doll :D
OdpowiedzUsuńZrobiłam : )
OdpowiedzUsuńZa chwile zrobie. ;d
OdpowiedzUsuńnawet fajna...
OdpowiedzUsuńmissew19
Już ją mam.. Później se ją sprzedam. ;
OdpowiedzUsuńNie robie ;)
OdpowiedzUsuńUhuh. pierwsza ;D
OdpowiedzUsuńNawet ładna, ale nie zrobię
OdpowiedzUsuńŁadna, ale nie robię.
OdpowiedzUsuńB.Ładna ale..nie chcę mi się robić.
OdpowiedzUsuńzrobie
OdpowiedzUsuńszalona-moda.blogspot.com/
zrobie
OdpowiedzUsuńszalona-moda.blogspot.com/
zrobię póżniej..
OdpowiedzUsuńJak mi sie zachce, to zrobię. :)
OdpowiedzUsuńBluzka jest dosyć fajna więc możliwe, że zrobię ;]
OdpowiedzUsuńLakusia
nie robię, nie przyda mi się.
OdpowiedzUsuńnie zrobię .
OdpowiedzUsuńNie zmieniam proxy.
OdpowiedzUsuńkatttusia
Super jest jak na darmową :b
OdpowiedzUsuń__________________________
fajowylucjanek
__________________________
Pozdro^^ :** ♥.♥
Nie robię.
OdpowiedzUsuńnie robię.
OdpowiedzUsuńkorbula12
Coś nie tak, bo mi nie weszło
OdpowiedzUsuńZrobię może :)
OdpowiedzUsuńnie robie
OdpowiedzUsuńOLECZKAFairy999
nie bede tego robic . :)
OdpowiedzUsuńOna i poprzednia darmówka jest chyba dla ss,bo wszystkie konkursy mi się otwierają,a one nie,a akurat są tam dwa dla ss
OdpowiedzUsuńkatyperry9809
ładna, ale nie robię
OdpowiedzUsuńtake sobie
OdpowiedzUsuńzrobiłam ,ale nie chce wyjść ;(
OdpowiedzUsuńpiesa10
nawet fajna :D
OdpowiedzUsuńJa też nie robię ;c nie podoba mi się kolor...
OdpowiedzUsuńAnitka005
Nie robię
OdpowiedzUsuńRobię :P
OdpowiedzUsuńnie.
OdpowiedzUsuńalexa235
Nie robie ;)
OdpowiedzUsuńzoo22
b. ładna ale nie wiem czy zrobię.
OdpowiedzUsuńJak by nie było tego smoka to by było super.
OdpowiedzUsuńPati_98
Nie bede zmieniać proxy dla jednej bluzki ale fajna jest :)
OdpowiedzUsuńIlkaStyle
zrobię, bo nawet ładna :)
OdpowiedzUsuńŁadna , ale nie robię
OdpowiedzUsuńadusiaczek3
Chyba zrobię
OdpowiedzUsuńjoyless
może zrobię.. w wolnej chwili ;) DaRisiaJB
OdpowiedzUsuńNie robię.
OdpowiedzUsuńNie będę robić
OdpowiedzUsuńNie mogę jej zrobić
OdpowiedzUsuńFajna, ale nie mogę zmieniać proxy.
OdpowiedzUsuńFajna, ale to głupie proxy ;/
OdpowiedzUsuńNawet ale nie robię xd
OdpowiedzUsuńfajna, ale nie lubie zmieniac proxy
OdpowiedzUsuńfajna, ale nie lubie zmieniac proxy
OdpowiedzUsuńNie robię.
OdpowiedzUsuńłaadny
OdpowiedzUsuńa z jakiej marki?
OdpowiedzUsuńmaragwiazda2
Nie robię..
OdpowiedzUsuńFajna ale wolę nie robić proxy :)
OdpowiedzUsuńTen komentarz został usunięty przez autora.
OdpowiedzUsuńnie robię .
OdpowiedzUsuńA_J_Z_
nie robie .
OdpowiedzUsuńmissweradonna
Nie jest najgorsza..
OdpowiedzUsuńolcia1998.04
Fajny ma kolor , taka wiosenna , pozytywna ... Ale nie robię , bo proxy ; /
OdpowiedzUsuńTen komentarz został usunięty przez autora.
OdpowiedzUsuńładna ale nie robie
OdpowiedzUsuńFajna..ale jest dla ss chyba ;/ Bo nie mogę zrobić.
OdpowiedzUsuńnie robię .. ;D
OdpowiedzUsuńzrobię ;)
OdpowiedzUsuń