2011/05/02

Nowa kolekcja Evening Falls

Do Starplazy trafiła nowa kolekcja dekoracji w sklepie Evening Falls - tym razem motywem przewodnim są różnego rodzaju maszyny ;)
Za info dziękuję xXEwelina1996Xx



Na stronie głównej pojawiła się także reklama kolekcji:


A w Starplazie wystawa:



EDIT: Dostaliśmy również wiadomości na temat nowych dekoracji:



Podobają się wam te dekoracje? Będziecie coś kupować?
Mi tak, są bardzo dokładnie wykonane, ze wszystkimi detalami itd. 
Stardollowi graficy sie postarali ;)

72 komentarze:

  1. dla mnie nie ma sensu jak mi konto usunęli..

    OdpowiedzUsuń
  2. super, ciesz sie ;]


    lololona99

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładne,ale na pewno nic nie kupię.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi się nie podoba nic :d

    OdpowiedzUsuń
  5. andrzelikag - WTF ?!
    Co , jak to usunęli Ci konto ?!

    A co do nowej kolekcji EF - hm , jakoś takie rzeczy mnie nie kręcą ... Nie pasują mi do apartamentu i w ogóle ... Ale może coś kupię ;d

    OdpowiedzUsuń
  6. No grafika ladna ale nie kupuje

    IlkaStyle

    OdpowiedzUsuń
  7. Nic nie kupię z tej kolekcji.

    @andrzelikag - co się stało, ze ci usunęli konto?

    OdpowiedzUsuń
  8. tak myślałam, że te rzeczy ze spoilerów będą tu ;p. nawet ciekawe, ale ja sobie teraz o nich mogę pomarzyć, bo nie mam kasy ;p

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne, ale drogie :/

    MissEw19

    OdpowiedzUsuń
  10. http://everything-from-stardoll.blogspot.com/2011/05/blog-post.html
    przeczytajcie.. ;c

    OdpowiedzUsuń
  11. nom to fakt bardzo ładnie zrobili kupie na pewno coś;D

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładne ale takie trochę mroczne .
    A_J_Z_

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziwne, ale fajne ;D

    missjusta1504

    OdpowiedzUsuń
  14. nie jestem pewna czy mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ładne :) Na 100 % coś kupię

    OdpowiedzUsuń
  16. Takie sobie.Większość rzeczy niestety [jak zawsze] dla ss .

    Mia_2306

    OdpowiedzUsuń
  17. ładna czarna_lola

    OdpowiedzUsuń
  18. Raczej nic nie kupię.


    Wikusia469

    OdpowiedzUsuń
  19. JUż trochę kupiłam :3


    MissEw19

    OdpowiedzUsuń
  20. Mi nie za bardzo przypadło do gustu ;))

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie podobają mi się

    joyless

    OdpowiedzUsuń
  22. nawet ciekawy styl ^^ ale ja nie kupuję tych mebelków. taki styl mnie nie interesuje ;p

    Anitka005

    OdpowiedzUsuń
  23. extra ! ciesze się ale i tak nie mam sd

    OdpowiedzUsuń
  24. dostałam już wiadomość ;/

    OdpowiedzUsuń
  25. dla mnie bomba, jak wyżej, też nie mam kasy, ale w przyszłości coś sobie zafunduję, bo bardzo lubię ten styl :)

    allka

    OdpowiedzUsuń
  26. Dostałam wiadomości :P
    adusiaczek3

    OdpowiedzUsuń
  27. mnie sie nie przydadza w ogole ;/ .



    wikamiss13

    OdpowiedzUsuń
  28. Chyba kupię komin czy coś XD

    OdpowiedzUsuń
  29. Mi także się podobają, ale nie wiem jak ciekawie urządzić z tym pokój, więc kupiłam tylko lampę ;)

    MissAleks10

    OdpowiedzUsuń
  30. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  31. nic nie kupie jakoś nie mój styl .

    OdpowiedzUsuń
  32. Kocham steampunk i wiktoriańskie damy. :D

    OdpowiedzUsuń
  33. fajnee .
    MissWeraDonna

    OdpowiedzUsuń
  34. Nie kupię , chyba.Ale nawet,nawet. ; D

    OdpowiedzUsuń
  35. Podoba mi się ta kolekcja :)

    OdpowiedzUsuń
  36. kupiłam sobie tego anioła i chciałam okno "zegar" ale zrezygnowałam bo zostało mi tylko 100sd
    a tak poza tym STEAMPUNK (jeśli ktoś nie wie) to połączenie epoki wiktoriańskiej z fantasy i czasami teraźniejszymi jeśli ktoś czyta B2B (np. ja :P ) to tam jest artykuł o tym ;)
    pozdrawiam, joko-loko

    OdpowiedzUsuń
  37. Fajna kolekcja,taka drewniana xD:D

    OdpowiedzUsuń
  38. Trochę dziwnie, ale jedną rzecz na pewno kupię XD

    OdpowiedzUsuń
  39. Nie przypadły mi do gustu te rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
  40. Fajnie. I nawet w przystępnej cenie. ;D

    OdpowiedzUsuń
  41. Znajdą się jakieś rzeczy, ale nijak to wykorzystać. xD
    paulinka_k98

    OdpowiedzUsuń
  42. jakoś mnie nie ciągne

    alexa235

    OdpowiedzUsuń
  43. Naaawet Fajne xD Ale rogo troszkę, tzn.: jak to w Evening Falls ;)
    Pff=]
    na stardoll- fajowylucjanek ♥♥♥ xD

    OdpowiedzUsuń
  44. WoW.! Może coś kupię :)

    Sara154Icy

    OdpowiedzUsuń
  45. Nie podobają mi się xP

    Wiki_Mikibigg

    OdpowiedzUsuń
  46. Nie wszystko jest ładne;/

    OdpowiedzUsuń
  47. no ładne , ale nie kupie , ponieważ kolory są takie ciemne
    Dulce1212

    OdpowiedzUsuń