2011/05/16

Spoilery

Część z nich to nowa kolekcja PPQ, część innych ciuszków. Co się wam podoba? Poniżej spoilerów przedstawiam kilka realnych wersji.


http://www.cultbeauty.co.uk/blog/wp-content/uploads/PPQ-spring-Summer-2011.jpg

http://2.bp.blogspot.com/_juxeJjTGUBM/TJXzthXLDYI/AAAAAAAAW3Q/9_gHQgcrvKc/s1600/PPQ+SS+2011.jpghttp://www.elleuk.com/var/elleuk/storage/images/catwalk/collections/ppq/spring-summer-2011/collection/ppq-rs11-1619-ppq-london-spring-summer-2011/5238440-1-eng-GB/ppq-rs11-1619_a.jpghttp://www.elle.com/var/ezflow_site/storage/images/elle/runway/ready-to-wear/spring-2011-rtw/ppq/ppq/ppq-spring-2011-ready-to-wear-collection/ppq-spring-rtw-2011-podium-010/4935320-1-eng-US/PPQ-SPRING-RTW-2011-PODIUM-010_runway.jpghttp://www.elle.com/var/ezflow_site/storage/images/elle/runway/ready-to-wear/spring-2011-rtw/ppq/ppq/ppq-spring-2011-ready-to-wear-collection/ppq-spring-rtw-2011-podium-014/4935356-1-eng-US/PPQ-SPRING-RTW-2011-PODIUM-014_runway.jpghttp://www.elleuk.com/var/elleuk/storage/images/catwalk/collections/ppq/spring-summer-2011/collection/ppq-rs11-1641-ppq-london-spring-summer-2011/5238419-1-eng-GB/ppq-rs11-1641_a.jpg

72 komentarze:

  1. Takie sobie

    dodaj sie do obserwatrów na stardollowamagia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. super,,oo nowe PPQ ciekawie jakie ceny..

    OdpowiedzUsuń
  3. podoba mi sie kilka rzeczy ;) w realu fajne ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak dla mnie niektóre są przesliczne:)))

    ChicZuzka

    OdpowiedzUsuń
  5. Niektóre się baaardzo ładne ; )

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi się torebka ,,tygrysia", kwiecista spódnica, kolorowa sukienka ,,warstwowa". Ogólnie sukienki i niektóre dodatki

    OdpowiedzUsuń
  7. Są bardzo oryginalne i fajne ;P Sliczne :P
    adusiaczek3

    OdpowiedzUsuń
  8. Jej niektóre sukienki są na prawdę piękne!

    Melisa272

    OdpowiedzUsuń
  9. fajne, na pewno coś kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ooo ale śliczne kolorowe sukienki! ^^ Muszę je mieć <3 Uwielbiam takie żywe kolorki ;] nienawidzę takich wyblakłych :/ i workowatych, tych co są na końcu...

    Anitka005

    OdpowiedzUsuń
  11. PPQ- po prostu rewelacja! ale zanim kupię, to będę musiała czekać na wyprzedaż, tak się bardziej poleca :3

    OdpowiedzUsuń
  12. Super! Jak będę ss to na pewno kupi wiele rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
  13. Będę czekała na wyprzedaż XD

    OdpowiedzUsuń
  14. kolorowa sukienka ,,warstwowa" musi być moja

    kolorowa sukienka ,,warstwowa"

    OdpowiedzUsuń
  15. PPQ są boskie. Ja doładowałam ss,więc już mogą się pojawić;D
    Olakola97

    OdpowiedzUsuń
  16. Zapowiada się coś extra nie mogę się doczekać ^^

    OdpowiedzUsuń
  17. Mi się podoba stylizacja na 5 obrazku ;]

    Gunia35

    OdpowiedzUsuń
  18. ładne ciuszki:*

    OdpowiedzUsuń
  19. Podoba mi się:
    - czarna spódniczka,
    - fioletowy pasek,
    - czarno-niebieska sukienka,
    - biała sukienka,
    - panterkowata torba,
    - biało-niebieska bluzka.
    Trochę się napisałam ;D

    Gunia35

    OdpowiedzUsuń
  20. no jest kilka ladnych ♥

    wikamiss13

    OdpowiedzUsuń
  21. OMG!!! Ta sukienka czarna na ramiączkach, z różowym grubym paskiem na klamberkę i tymi trzema zakładkami kolorowymi jet boska , oszeczędzam na nią. Zakochałam się w tym cudeńku, a z reszy to tylko pare rzeczy mi się podoba:)Ale pewnie bd drogie :(


    IlkaStyle

    OdpowiedzUsuń
  22. jest parę interesujących rzeczy . :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Różowa sukienka z niebieskim paskie ;*

    olka9726

    OdpowiedzUsuń
  24. Podoba mi się duuuużo rzeczy :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Podobają mi się te spodnie z PPQ i bluzka w paski
    misskarciolinka

    OdpowiedzUsuń
  26. fajne. Bardzo fajne. Podobają mi się także realne wersje ciuchów. Stardollowe wersje są bardzo podobne :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Torba w panterkę mnie ciekawi ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. 2 torby, pasek, koszulka z buźką, niebieski żakiecik, bluzka w paski.

    korbula12

    OdpowiedzUsuń
  29. Mi się połowa podoba, połowa nie.Ale na ogół całkiem, całkiem ; )

    OdpowiedzUsuń
  30. Nie które ładne. Sześć z tych rzeczy muszę mieć.

    OdpowiedzUsuń
  31. Zapowiadają się świetnie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetne. ! ^^

    OdpowiedzUsuń
  33. Wiele rzeczy jest tu cudnych, mi najbardziej w oko wpadła ta kwiecista spódniczka, jest prześliczna. <3

    Cinderella255

    OdpowiedzUsuń
  34. Niektóre ciuszki są cudnee :**

    OdpowiedzUsuń
  35. ładne .
    MissWeraDonna

    OdpowiedzUsuń
  36. b.ładne spodorbało mi sie 6 ciuszków

    alexa235

    OdpowiedzUsuń
  37. będzie ciekawie, fajneee ^^
    DaRisiaJB :D

    OdpowiedzUsuń
  38. Taa , wszyscy zacierają łapki na wyprzedaż ... Ale zaraz : to , że Admini zrobili wyprzedaż tamtej kolekcji , to nie znaczy , że zrobią tej . A nawet jeśli zrobią to i tak pewnie będzie dla Royalty .

    A jeśli chodzi o ciuchy :
    pomyślałam tak samo jak IlkaStyle , kiedy zobaczyłam ową sukienkę . Cudo ^-^ Podoba mi się jeszcze czarno-niebieska sukienka na ramiączkach , torba w panterkę , bluzka w paski , żakiecik i jeszcze ew . ta szara sukienka na dole i kopertówka . Nawet strój do tenisa mi się podoba x D

    OdpowiedzUsuń
  39. niektóre rzeczy są ładne ;]
    kala_15

    OdpowiedzUsuń
  40. ta spódniczka w kwiaty jest ładna.

    OdpowiedzUsuń
  41. podoba mi sie pare rzeczy ;-)

    OdpowiedzUsuń
  42. Są super i w realu jak i na Sd

    OdpowiedzUsuń
  43. Podoba mi się spódniczka w kwiatki

    OdpowiedzUsuń
  44. W realu rzeczy są podobne do tych na stardolu

    OdpowiedzUsuń
  45. Ale ceny będą wygórowane

    OdpowiedzUsuń