2011/05/16

Wyprzedaż

W Sunny Bunny Kloz jest wyprzedaż -25%. Macie zamiar coś kupić? :)





62 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. pierwsza ;) może coś kupię, np. perukę

    OdpowiedzUsuń
  3. Coś kupię napewno ;)

    olka9726

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyprzedaż była z dwa dni temu :P
    adusiaczek3

    OdpowiedzUsuń
  5. Skorzystałabym z promocji, ale nie jestem ss ; (

    OdpowiedzUsuń
  6. To ja Ci napisałam w KG o wyprzedaży . ^^ haha . ;d

    mamamonik .

    OdpowiedzUsuń
  7. Hmm.. Wyprzedaż (też) za starmonety? ciekawe... :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pewnie kupię pare zmat ^.^

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie skorzystam

    szalona-moda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. zobaczy się. Ale ogólnie nie lubię tego sklepu. -.-'

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja kupiłam wcześniej tylko czarną krótką perukę.Reszta mi się nie podoba. ; d

    OdpowiedzUsuń
  12. Raczej nie, nie przepadam za tym sklepem.

    OdpowiedzUsuń
  13. Kupie tą czarną krótką peruke ;PP chociaż 1 sd to zadna mi roznica ;/

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziwne. Sprawdzałam wczoraj lub przed wczoraj czy jest wyprzedaż bo widziałam, że ktoś pisał w twojej KG, że jest wyprzedaż i nie było.

    OdpowiedzUsuń
  15. no nie koniecznie xd.

    korbula12

    OdpowiedzUsuń
  16. kupię pewnie perukę

    IlkaStyle

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajnie, ale nie skorzystam ;]

    Lakusia

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie jest już od 3 dni

    Marcelinka9183

    OdpowiedzUsuń
  19. Może się na coś skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Może coś kupię ;)
    MissWeraDonna

    OdpowiedzUsuń
  21. Może perukę, ale jeszcze nie wiem. Nie przepadam za Sunny Bunny, wolę jego odpowiednika z biżuterią

    OdpowiedzUsuń
  22. jest parę rzeczy które kupię :)
    Dulce1212

    OdpowiedzUsuń
  23. TUSIAMALINA - może Admini wreszcie pomyśleli o nss ; )

    Co do wyprzedaży ... Kupiłam już wcześniej to co chciałam , ale może kupię jeszcze jakąś perukę i ciuszek ; )

    OdpowiedzUsuń
  24. fu, nic nie kupie ;d

    wikamiss13

    OdpowiedzUsuń
  25. perukę kupiłam, nic więcej ;d

    OdpowiedzUsuń
  26. może sobie kupi którąś ze spódniczek ;>

    OdpowiedzUsuń
  27. może sobie kupi którąś ze spódniczek ;>

    OdpowiedzUsuń
  28. Nic nie kupie.

    Queen_Natalia

    OdpowiedzUsuń
  29. kupiłam perukę..jest tu pare fajnych ubrań ale są za drobie i takie jakieś słabe jakościowo

    OdpowiedzUsuń
  30. Oczywiście, na pewno coś znajdę

    OdpowiedzUsuń
  31. Oczywiście, na pewno coś znajdę

    OdpowiedzUsuń
  32. Oczywiście, na pewno coś znajdę

    OdpowiedzUsuń
  33. to już dawno jest...kupiłam tylko ozdobę na włosy i torebkę - babeczkę. nie lubię tego sklepu ;p

    OdpowiedzUsuń
  34. a, i jeszcze buty, choć nie wiem, po co. te z kwiatami miałam już poprzednio. ;p

    OdpowiedzUsuń
  35. Już kupiłam rzeczy bez promocji

    OdpowiedzUsuń
  36. O, ale nic nie kupię..

    OdpowiedzUsuń