2013/05/28

Hot Buys Weekly - spoilery

14 komentarzy:

  1. zapowiada się ciekawie :)

    ArbuzowySorbet

    OdpowiedzUsuń
  2. No takie trochę mało ciekawe rzeczy, ale trzeba się im bliżej przypatrzeć ;)
    Olakola97

    OdpowiedzUsuń
  3. ooo nieeeee :cc to te straszne rzeczy? Raczej nic nie kupię, chyba, że ceny będą przyzwoite..

    Karolina3897

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie się podobają. Jestem zachwycona torebką. ♥ Kupię też szorty i bluzkę oraz zastanowię się jeszcze nad kolorową sukienką.

    kotka888MxD

    OdpowiedzUsuń
  5. Są tu te trzy spoilery ;) Tak na prawdę podoba mi się tylko torebka ale i tak nie kupię, bo kasy brak.
    pinia18

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładna reklama, torebka z 2 dol piękna

    Asinek.xd

    OdpowiedzUsuń
  7. Reklama sama w sobie ładna, twarze dolek są jak zwykle dziwne. Ładna torebka, reszta taka sobie.

    Wendy2003

    OdpowiedzUsuń
  8. szczerze wreszcie hb mi się podoba :D szykują się kolejne zakupy w starplazie :P

    missbajka8

    OdpowiedzUsuń
  9. O, naprawde ladne ;D czekam az sie pojawia

    Izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń
  10. Kupiłam wszystkie rzeczy z drugiej doll. Torebką jest bardzo ładna, aczkolwiek nie wiem czy ja kiedyś użyję. Bluzeczka wymiata, piękne kolory. Spodenki kupiłam, ale nie jestem co do nich przekonana ;)

    OdpowiedzUsuń