2013/05/15

Minimalizm z kretesem, czyli Hot Buys Weekly

Minimalizm z kretesem, czyli Hot Buys Weekly

Trzy razy na tak, śmiało mogę napisać, że jestem pozytywnie zaskoczona. Biel, srebro i przezroczystość w nowoczesnym zderzeniu, istna magia subtelności. Czystość i nieskazitelność w najmodniejszym wydaniu. Te akcesoria nawet w zestawieniu z ciężką, skórzaną kurtką dyskretnie przeniosą nas do świata eterycznego piękna. 

Prostota = miernota?

Jakiś czas temu miałam okazję przeczytać wiele opinii na temat moich stylizacji, artykułów i działalności na blogu. Kilka osób stwierdziło, że od pewnego czasu moje stylizacje są zbyt proste i pozbawione fantazji. Właściwie tak, zawsze kojarzyły się z masą elementów i warstw, a mój "stardollowy styl" na przestrzeni ostatnich miesięcy ewoluował w kierunku minimalizmu. Trzeba jednak wziąć pod uwagę fakt, że proste zestawienie nie musi być tym złym. Tak naprawdę nad stylizacją złożoną z pięciu elementów można napracować się bardziej, niż nad taką, która składa się załóżmy z dziesięciu. Z reguły mniej przedmiotów przyciąga większą uwagę, wszystkie muszą się ze sobą idealnie komponować i zdecydowanie łatwiej popełnić modowe faux pas.

Stylizacje eksterioryzacje


PS. To przykre, że większość z Was ocenia jedynie obrazki, a automatycznie odrzuca tekst i mój osobisty przekaz. Czasami warto przeczytać, aby zrozumieć :) Życie bez etykietek i szufladkowania jest piękniejsze! xoxo


Ej jakby ktoś chciał ze mną popisać popytać o coś i tak dalej to zapraszam na ask.fm/ladykaci, bo mi się mega nudzi. I proszę bez pytań o Stardoll! :>

27 komentarzy:

  1. cudowne s, ola hejterw! wsyzstkie hb s pieeeeekne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Tynka, ile dzisiaj wypiłaś? :< hahahaha

    OdpowiedzUsuń
  3. A uj z tym tekstem, stylcie najważniejsze! :P

    OdpowiedzUsuń
  4. DO CZYTANIA MISTER PITREK!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja przeczytałam. xD. Czuję się fajna. :p

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękneeeee! <3 *_* Idealnie trafiłaś w mój gust

    Asinek.xd

    OdpowiedzUsuń
  7. Pamiętam te miliony warstw :D ale fakt, zgadzam się z Tobą, już o tym myślałam czytając komentarze pod postem o Tobie na uzależnionych. Nie zawsze więcej równa się lepiej.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja tam taki minimalizm bardzo lubię ;) Pierwsza stylizacja najlepsza.

    OdpowiedzUsuń
  9. Tak btw, z jakiego sklepu pochodzi ten naszyjnik-krzyżyk z pierwszej stylizacji? :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Sharpay Kohl's chyba, czy coś takiego <:

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie tylko Ty jesteś pozytywnie zaskoczona, tym razem admini się postarali. Śliczne stylizacje, które jeszcze bardziej przekonały mnie do zakupu owych cudeniek. Najbardziej urzekła mnie stylizacja po lewej stronie ;).

    OdpowiedzUsuń
  12. Minimalizm uwielbiam :D 2 stylizacja jest przegenialna, a pozostałe genialne :D Nie kupię żadnych z tych HBW, zbieram na inną rzecz :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Druga stylizacja najlepsza, pierwsza piękna, 3 ładna :> Artykuł fajny, zgadzam się z opiniami na temat dostawy. Możesz pisać coś w sten deseń co tydzień, na temat HBW, jeżeli oczywiście masz czas? :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Z czasem by dało radę, ale nie mam praktycznie w ogóle stardollarów, no a nie będę kupowała brzydkich rzeczy tylko po to, żeby zrobić z nimi stylizacje. Te kupiłam, bo było warto.

    OdpowiedzUsuń
  15. stylizacje magiczne *O*

    ArbuzowySorbet

    OdpowiedzUsuń
  16. Uo, genielne stylizacje! *-* Też uważam, że często mniej znaczy więcej :33 Zakochałam się w pierwszej, trzecia mnie też oczarowała!

    OdpowiedzUsuń
  17. Prześliczne stylizacje. Mi się tam podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczne stylizacje i super HB ;).

    OdpowiedzUsuń
  20. Super, śliczne:D

    adusiaczek3

    OdpowiedzUsuń
  21. Ciekawy tekst + przepiękne stylizacje = mój ideał ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. A ja uwielbiam minimalizm, a kolory czarny i biały są moimi ulubionymi. Więc nie zdziwi nikogo, że wszystkie stylizacje bardzo mi się podobają! Jednak moje serce totalnie skradła pierwsza lalka!

    OdpowiedzUsuń
  23. Widać, ze sami hejterzy -.- żałosni sa po prostu tak powiem..
    Jednak dla mnie masz bardzo dobry jezyk.. wiadomo jezyk potoczny .. ktory jest bardzo ale to bardzo zrozumialy i milo odbierany.. !! te osoby ktore uważaja ze sa to tylko puste obrazki .. mylą sie !! są w wielkim blędzie.. Naleze kilka dni do obserwatorów.. ale poczytałam dużo postów.. są bardzo fajne.. a stylizacje bardzo kreatywne a niektore bardzo eleganckie

    pzd. Nalalia ♥

    OdpowiedzUsuń
  24. Chyba nie rozumiesz pojęcia "język potoczny", jeśli piszę artykuł to nie jest on napisany językiem potocznym, wręcz przeciwnie. Ewentualnie można tak nazwać tzw. "dopiski", takie jak ten czerwony na dole. :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja zawsze czytam artykuły. Też lubię minimalizm. Co do stylizacji to wszystkie są ładne, ale najbardziej podoba mi się środkowa. :)

    kotka888MxD

    OdpowiedzUsuń
  26. Ostatnia stylizacja zachęciła mnie do kupienia tej torebeczki chociaż nie byłam do niej przekonana :D

    Marcelinka9183

    OdpowiedzUsuń