2013/05/21

Spoilery + poradnik

Pierwsze wrażenie- to na pewno jutrzejsze Hot Buys Weekly. Chwila zastanowienia i olśnienie- przecież brakuje piątej rzeczy. W takim razie nie wiem co o nich sądzić, darmówkami raczej nie będą. Jakie jest Wasze zdanie?
Najbardziej spodobała mi się koszula ze złotym kołnierzykiem. A Wam?
PS To mój setny post :) Ale się cieszę!!!

Edit: Poradnik Jak zmienić proxy- przeglądarka Safari. Specjalnie na życzenie natka1342. Nie znam się na tej przeglądarce, ale znalazłam w internecie (http://safari.helpmax.net/pl/ochrona-i-prywatnosc/konfigurowanie-serwera-proxy/) taką instrukcję:

1. Wybierz Preferencje z menu czynności, po czym kliknij w Zaawansowane. Menu czynności znajduje się w prawym górnym rogu okna Safari i oznaczone jest ikoną koła zębatego.
2. Kliknij w „Zmień ustawienia”. Otwarte zostanie okno „Właściwości: Internet”. (Jeśli używasz systemu Windows Vista, to okno dialogowe jest zatytułowane Opcje Internetu.)
3. Kliknij w „Ustawienia sieci LAN” i wprowadź informacje uzyskane od dostawcy Internetu lub administratora sieci.
4. Kliknij w przycisk OK.

Mam nadzieję, że pomogłam.

22 komentarze:

  1. Mi tez . Śliczna jest . Tez myslalam o HB ale gdzie 5 rzecz ?

    naati8

    OdpowiedzUsuń
  2. Nwm sczerze, fajna jest.

    adusiaczek3

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi się też podoba się ta koszula z kołnierzykiem ^^ na pewno kupię :D

    Majka_88

    OdpowiedzUsuń
  4. Hmm biorąc pod uwagę, że dziś wtorek to faktycznie mogą być HB.. ale w takim razie gdzieś zaginęła jeszcze jedna rzecz.
    Podoba mi się koszulka z kołnierzykiem, a i spódnica bardzo zachęcająca, ale zobaczymy jak moje lalcysko będzie się w tym prezentować.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bluzka z kołnierzykiem jest tak piękna, że zrobię

    Asinek.xd

    OdpowiedzUsuń
  6. podoba mi się tylko bluzka z kołnierzykiem, z kolorystyki wygląda na pretty n' love lub RIO, dzięki :) Gratki ;D Szybko poszło :D

    Karolina3897

    OdpowiedzUsuń
  7. Ta koszula naprawdę boska ... mam sd i ją kupię ♡♥♡ Ale reszta nie powala wgl......
    eliprojektantka

    OdpowiedzUsuń
  8. tak zgadzam sie z wami koszula jest boska ale reszta do kitu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bluzka z kołnierzykiem jest super . Szkoda tylko że nie mam sd :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Mi również podoba się koszula ze złotym kołnierzykiem, ale reszta nie bardzo :/ I gratuluję setnego posta :)

    agi941

    OdpowiedzUsuń
  11. Oj tak , ta bluzka jest sliczna, choc podoba mi sie tez zlota sukienka

    Izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń
  12. hahahaha, te rzeczy są stare jak świat, dawno już były na Stardoll... pewnie dostawa w Archive -,-

    radzio.poland

    OdpowiedzUsuń
  13. Hot Buys Weekly :D
    Jest już w starplazie, doszła jeszcze spódnica ;p

    RoyalMiley27

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  15. tą są HB i doszła fajna fioletowa spódnica :)
    Witchkara

    OdpowiedzUsuń
  16. To jest HB weekly XD
    paulusia_1993 i Inesia.........

    OdpowiedzUsuń
  17. najlepsza jest bluzka ze złotym kołnierzykiem :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Koszulka z kołnierzykiem jest sliczna *o*

    Marcelinka9183

    OdpowiedzUsuń
  19. ta kozula jest sliczna!!

    marysiad

    OdpowiedzUsuń