2013/05/17

Loteria okazyjna

Witam Was wszystkich. Dzisiejszy dzień jest dla mnie bardzo waży. Po pierwsze, obchodzę dzisiaj swoje 16 urodziny a poza tym jest to równo mój dwusetny post. Bardzo wam dziękuję, że tak licznie komentujecie moje posty. Niezmiernie mi miło gdy czytam wasze miłe opinie na temat przeróżnych rzeczy, które tu piszę, ale to wszystko i tak dzięki przemiłej osobie a mianowicie Nejtl, która dała mi szansę, publikowania tu swoich postów.

Szczególne podziękowania dla osób często komentujących;
Asinek.xd
-  Karolina3897
Adula100
Izolda1996-k
- Huiii
- kotka888MxD
AliMakkartnej

W ramach podziękowania przygotowałam dla was małą loterię :)


Aby móc się do niej zgłosić, musisz:
-być obserwatorem tego bloga
-posiadać 2 sd na zakup ciucha
-napisać, co już posiadasz
(oraz opcjonalnie: co chcesz dostać)

Dziękuję!
 

135 komentarzy:

  1. Zgłaszam się.
    Mam spódnicę i torebkę z mortal kiss.
    Chciałabym beret z hb.

    BossSylwia

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgłaszam się ;) . Gratuluję 200setnego posta i najlepszego z okacji urodznin ;).
    Nie mam nic ;) . Aa chcę jedną z tych dwuch kamizelek ale może buyć cokolwiek ;).

    naati8

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooo, to jesteś w moim wieku! No to wszystkiego najlepszego, dużo zdrowia, szczescia, energi, żebyś przeszła do 1000 postów, hah :)

    A co do loterii, to nie ukrywam, że chciałbym mieć opaskę z Frankie Morello :)

    jarus55

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję :)
    Mam torebkę z kokardą, chciałabym tę obok.
    Dusiolla

    OdpowiedzUsuń
  5. zgłaszam się ;]
    mam tą niebieską bluzke ze stworkiem ;3
    srebrna torebka na ramie-awwwww. <3
    paula01225

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgłaszam się
    Mam fioletowe spodnie HB czapke w panterke torebke z mortal kiss z kokardą
    Chciałabym dostać torbe z MOrtal KIss na jedno ramię Jeszcze może być sukienka z tingeling

    MissSto2710

    OdpowiedzUsuń
  7. zgłaszam się :)
    posiadam czarne spodnie(hb), buty(hb), spódnice w kółeczka(hb), bluzka ze słoniem(hb).
    chciałabym dostać: spodnie w panterkę *O*

    ArbuzowySorbet

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgaszałam się . Mam hot buys : Spódnica w kropki , bluzka ze słoniem , apaszka , krótkie spodenki . na Czym mi zależy : SUKIENKA BARDZO JEJ PRAGNĘ oraz ciemniejszej szarej torebki .

    FunOpler

    OdpowiedzUsuń
  9. zgłaszam sie !
    nie mam nic .
    chciałabym dostać czarną sukienkę ;))

    Reeneeesmee

    OdpowiedzUsuń
  10. zgłaszam się
    mam wsyzstko oprócz spodni w panterkę i chusty HB wiec je bym chciała :)

    maria797

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszytkiego najlepszego i gratulację :D

    zgłaszam się
    mam fioletowe spodnie, bluzkę ze słoniem i spódnicę

    aga-medol13

    OdpowiedzUsuń
  12. Zgłaszam się.
    Mam już biały, futrzany top HB i spódniczkę HB tą biało-czarną.
    Chciałabym beret HB lub spodnie D&G.

    Karcia_dg

    OdpowiedzUsuń
  13. rihanna7755

    mam:
    -chusta w czaszki
    -czapka hb panterka
    -buty hb
    -projekty stardesign
    -spódniczka hb

    OdpowiedzUsuń
  14. zgłaszam się
    mam czarne spodnie z antidote
    chciałabym torebkę z kokardą lub szalik

    Fledermaus

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystkiego najlepszego :)

    Zgłaszam się :P

    Bardzo bym chciała berecik lub apaszkę w czaszki :)

    alapole

    OdpowiedzUsuń
  16. Zgłaszam się chciałabym Mortal Kiss.

    MissClaaudia

    OdpowiedzUsuń
  17. Zgłaszam się :)
    Mam spódnicę, sukienkę, spodenki i bluzkę ze słoniem
    RoyalMiley27

    OdpowiedzUsuń
  18. Zgłaszam się, nic nie mam

    joyless

    OdpowiedzUsuń
  19. Zg się!

    Nic nie mam :D Chcę co tam wylosujesz.

    adusiaczek3

    OdpowiedzUsuń
  20. Zgłaszam się i gratuluję. Mam szalik HB.


    krzysio100

    OdpowiedzUsuń
  21. Zgłaszam się!

    Chciałabym torebkę z Mortal Kiss.

    ZielonyKapturek

    OdpowiedzUsuń
  22. zgłaszam się mam tunike ze słoniem.Wszystkiego NAJlepszego!

    megagwiazda22

    OdpowiedzUsuń
  23. och, jak mi miło, że zostałam wyróżniona, motywuję do dalszego komentowania :)

    zgłaszam się, fajnie by było dostać szarą torebkę na ramię

    OdpowiedzUsuń
  24. Gratulacje i wszystkie naj, naj, najlepszego moja droga :)

    OdpowiedzUsuń
  25. zgłaszam się

    mam torebke, spodnice i beret

    ladybecia102

    OdpowiedzUsuń
  26. Zgłaszam się Obserwuję bloga pod nazwą wikarak V Mam torebkę z Mortal Kiss, a najbardziej chciałabym szary beret HB albo spodnie w panterkę :)

    wikarak

    OdpowiedzUsuń
  27. Sto lat :)

    Zgłaszam się :)

    _karolcia01_

    OdpowiedzUsuń
  28. zg sie
    nic nie mam ;)

    kwiatowaestera

    OdpowiedzUsuń
  29. zgłaszam się

    mam czapkę i spódnicę hb

    swiadomosc

    OdpowiedzUsuń
  30. Gratuluję :)
    Zgłaszam sie

    Karosia23

    OdpowiedzUsuń
  31. Zgłaszam się
    mam kamizelki z StarDesing
    miss>Super.1

    OdpowiedzUsuń
  32. Spełnienia marzeń! :)
    I chciałabym dostać chustkę HB
    Posiadam torbę na ramię z Mortal Kiss. :)

    punkkokoo

    OdpowiedzUsuń
  33. Gratuluję, ja będę miała szesnaste 26-ego maja b.r. (Dzień Matki).

    Zgłaszam się!
    Mam: spodnie HB niebieskie w paski z jednej strony, czapkę w panterkę z HB, spodenki w kwiatki HB, bluzkę z futerkiem HB, bluzkę ze słoniem HB, spódniczkę w kropki, buty HB na koturnie i torebkę z Mortal Kiss.
    Posiadam sd.
    magdalenaSilver

    OdpowiedzUsuń
  34. Wszystkiego najlepszego! :*

    Zgłaszam się. :)
    Mam już spódniczkę hb w kropki. :)

    paulina3010

    OdpowiedzUsuń
  35. Hah :) Tez mam dzisiaj urodziny . ^^ Wszystkiego naj i dużo koment do tego posta . XD

    OdpowiedzUsuń
  36. zg mam już czapkę HB, spódnicę HB,
    Chciałabym koszule ze słoniem
    kopciuszek234

    OdpowiedzUsuń
  37. Zgłaszam się ^^
    Mam spódniczkę hb i bluzkę hb ze słoniem. Bardzo bym chciała chustę hb lub beret hb ^^ ♥
    Majka_88

    OdpowiedzUsuń
  38. Zgłaszam się mam spódnice hb i beret.:)
    anetka9995

    OdpowiedzUsuń
  39. Zgłaszam się ;D
    Mam chustę hb ,'futrzastą' bluzkę hb i spódniczkę ;D
    RockyDanceCece

    OdpowiedzUsuń
  40. Miło mi :) Powiem co mam : Spódniczkę, beret, torebki, i to z futrem, a sukienkę i spodnie w kwiaty oraz bluzkę ze słoniem pragnę <3

    Asinek.xd

    OdpowiedzUsuń
  41. zglaszam sie
    mam 2x spodnie hb, beret hb, chustke hb, bluzke ze sloniem hb, szorty hb, spodnice w kropki hb

    paula230

    OdpowiedzUsuń
  42. Zgłaszam się.
    Mam torebke montall kiss

    Sapciaaa

    OdpowiedzUsuń
  43. Zgłaszam się
    Mam: obydwie torebki z Mortal Kiss,spódniczkę HB, opaskę z Tribute, berecik,

    doma127

    OdpowiedzUsuń
  44. zgłaszam się
    nic z tego nie mam
    lola_1baby

    OdpowiedzUsuń
  45. !!! ZGŁASZAM SIĘ !!!

    No więc nie posiadam nic , a podoba mi się wszystko :)

    Pozdrawiam,
    Nygusekk

    OdpowiedzUsuń
  46. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  47. STO LAT :))
    zgłaszam się :) mam torbę Mortal Kiss, koszulkę ze słoniem, spodenki w kwiatki i spódnicę

    jadwinia007

    OdpowiedzUsuń
  48. Zgłaszam się i thx za wyróżnienie ;* mam spódniczkę hb, a chcialabym tą czarną sukienkę, lub hustę hb w czaszki, albo czarną torebkę z wyciętą ręką. Dzięki :)

    Karolina3897

    OdpowiedzUsuń
  49. Zgłaszam się

    Najbardziej chciałabym dostać chustkę HB w czaszki

    Moniak_1998

    OdpowiedzUsuń
  50. zg-zgłaszam się
    nie posiadam nic :C

    wera1Heart

    OdpowiedzUsuń
  51. zgłaszam się :)
    chciałabym szarą torebkę z dziurą na rękę ^^
    Mam szary beret, arafatkę, i spódnicę w kropki :P

    Grzywka00

    OdpowiedzUsuń
  52. Dziekuje za wyroznienie :) gratuluje 200 posta i zycze wszystkiego najlepszego ;D
    Jesli chodzi o loterie to zglaszam sie, mam tylko arafatke i spodniczke w kropki. Chcialanym opaske,chociaz projekty tez sa calkiem niezle

    Izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń
  53. Gratuluję 200 posta no i oczywiście życzę Ci 1oo lat i jeszcze więcej!

    Do loterii się oczywiście zgłaszam, zależy mi na srebrnej torbie na ramię z mortal kiss lub ew. czarnej sukience. Posiadam wszystkie hb.

    xXVampireeXx..

    OdpowiedzUsuń
  54. Nie ma za co dziękować, komentuję z miłą chęcią. Wychodzę z założenia, że skoro czytam coś na czym ktoś się męczy, to warto zostawić po sobie swój ślad :)

    Zgłaszam się
    mam: biała bluzkę HB, bluzkę ze słoniem, spódniczkę i spodenki>
    chciałabym: drugie spodnie ( jedna nogawka w paski, druga w centki), czarną sukienkę lub szal HB.
    Huiii

    OdpowiedzUsuń
  55. Zgłaszam się...
    Nie mam nic.

    nati_678

    OdpowiedzUsuń
  56. Zgłaszam sie!
    Nie mam nic:(
    1izunia2

    OdpowiedzUsuń
  57. zgłaszam się
    Posiadam spodenki HB z EVIL PANDA
    i spódniczkę , i torebkę z mortal kiss

    CoolMiley352

    OdpowiedzUsuń
  58. zgłaszam się :)
    posiadam:
    kremową spódnice w czarne kropki i czarną bluzkę z różowym słoniem

    pisia1356

    OdpowiedzUsuń
  59. Zg się. Chciałabym sukienke z MK
    BlackLilou

    OdpowiedzUsuń
  60. Zgłaszam się :)
    Nie mam nic,
    Wszystko fajne :)
    I wszystkiego Naj ;*
    Olka77722

    OdpowiedzUsuń
  61. zgłaszam się, mam spódniczkę, chciałabym torebkę z kokardą ;)

    MissGirls150

    OdpowiedzUsuń
  62. zgłaszam się :)
    interesuje mnie sukienka, opaska z Frankie Morello oraz ciemna torebka :)
    Metalka777

    OdpowiedzUsuń
  63. zg się.
    nie mam nic.
    Wszystkiego naj :D

    Vaaifa

    OdpowiedzUsuń
  64. Zg się
    Nie mam nic,chcę bluzkę ze słoniem...
    asklas11

    OdpowiedzUsuń
  65. Życzę Ci Wszystkiego Najlepszego i jak najwięcej postów na blogu, a co do loterii to nie posiadam żadnej z tych rzeczy :D

    agi941

    OdpowiedzUsuń
  66. zg
    Antosia_
    nie posiadam żednej z tych rzeczy. Najbardziej zależy mi na torbie. :)

    OdpowiedzUsuń
  67. zgłaszam się

    eliprojektantka

    OdpowiedzUsuń
  68. Zgłaszam się.nie mam nic


    misMiley345

    OdpowiedzUsuń
  69. Zgłaszam się :)
    Mam szary beret, chustę w czaszki, buty na koturnie, bluzkę ze słoniem, spódniczkę w kropki i futrzastą bluzkę XD
    Chciałabym te pierwsze spodnie, sukienkę albo torebkę :)

    btw. Wszystkiego najlepszego ♥

    sell01

    OdpowiedzUsuń
  70. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  71. Zgłaszam się. Mam tylko bluzkę ze słoniem HB

    kinia.milewska

    OdpowiedzUsuń
  72. Hej :)
    Wszystkiego najlepszego, dużo zdrowia szczęścia i spełnienia marzeń :*

    Super pomysł z loterią wiec skorzystam i również się zgłaszam :)
    Posiadam: kamizelkę futrzaną, spódnicę w kropki, szarą torebkę i czarną opaskę na włosy.
    Nie ukrywam, że najbardziej chciałabym czarną chustę :)

    Pozdrawiam
    kasia234

    OdpowiedzUsuń
  73. zg się
    natalia_12344
    nie mam stąd nic
    chcę arafatkę lub beret w panterkę :)

    OdpowiedzUsuń
  74. Zgłaszam się
    Chciałabym pierwsze spodnie
    Nic nie mam

    MajkaKolorowa

    OdpowiedzUsuń
  75. Wszystkiego najlepszego, stówki i dalszej wytrwałości w blogowaniu :*

    Zgłaszam się.

    SharpayDenali

    OdpowiedzUsuń
  76. Wszystkiego najlepszego!

    Mam beret z hb, pierwszą bluzkę z drugiego rzędu i spódniczkę.

    Chciałabym wygrać sukienkę. <3

    werko40

    OdpowiedzUsuń
  77. Zgłaszam się.
    Posiadam już 2 bluzki i spódniczkę HB, a także różowe spodenki HB :)
    i.want.you.back

    Wszystkiego najlepszego! :)

    OdpowiedzUsuń
  78. Zgłaszam się, mam beret i spódnicę HB.
    MisNike1999

    OdpowiedzUsuń
  79. Zgłaszam się

    patrycja_2000

    OdpowiedzUsuń
  80. Wszystkiego najlepszego, spełnienia Marzeń! ♥
    Zgłaszam się, mam spódniczkę HB.
    ~Claudia_xDD

    OdpowiedzUsuń
  81. zgłaszam się
    synopsa

    OdpowiedzUsuń
  82. Zgłaszam się !
    miss_paula367

    OdpowiedzUsuń
  83. Zgłąszam się .

    Mam czarno-białą spódnicę.

    wanesaaa998

    OdpowiedzUsuń
  84. Nie mam nic, zgłaszam się :3
    Marcelinka9183

    OdpowiedzUsuń
  85. zgłaszam się
    Mam białą spódnicę w czarne kropki oraz futrzany top hb
    JedwabnaElena

    OdpowiedzUsuń
  86. Zglaszam sie
    Mam biala spodnice w czarne kropki.

    Aleniala

    OdpowiedzUsuń
  87. Zgłaszam się , nie posiadam jeszcze nic :C

    sztochel

    OdpowiedzUsuń
  88. Spełnienia marzeń.
    Dziś też mam swoje święto - imieniny. :))

    Zgłaszam się.
    Posiadam:
    berecik HB, buty HB, chusta HB, spódniczka HB, włochaty top HB.

    MissMiki2

    OdpowiedzUsuń
  89. Zgłaszam się
    Chciałabym tą torbę, która jest obok tej z kokardką Mortal Kiss, ale zadowolę się wszystkim.

    Blackmydoll

    OdpowiedzUsuń
  90. I oczywiście wszystkiego najlepszego ;)

    OdpowiedzUsuń
  91. Mam spódniczkę w kropki.
    Chciałabym jakieś spodnie.
    100 lat!

    aniula38555

    OdpowiedzUsuń
  92. Zgłaszam się.
    Mam czarno białą spódnice(Hot Buys)
    Chciała bym spodnie(obojętnie)
    Zadowolę się każdą rzeczą :)


    filretka

    OdpowiedzUsuń
  93. zgłaszam się ;)
    posiadam: spodnie w panterkę, opaskę z złotymi błyskotkami, spódnice w czarne kropki, torebkę z kokardką
    poprosiłabym o coś z tych rzeczy: czarną sukienkę, spodenki w kwiatki lub któreś ze spodni (oprócz tych w cętki oczywiście )
    ArabelaRoyal

    OdpowiedzUsuń
  94. Zgłaszam się :)
    mam już czarną koszulkę HB z różowym słoniem, chciałabym spodnie w panterkę lub szarą apaszkę HB :)

    weroni-kika

    OdpowiedzUsuń
  95. Bardzo chciałabym wylosować błękitno-różową kamizelkę
    olli1234n

    OdpowiedzUsuń
  96. zgłaszam sie mam kamizelki bardzo podobne,spódniczkę HB i torebkę z mortal kiss

    naciala

    OdpowiedzUsuń
  97. Zg się
    MissAshx33
    Nie mam nic

    OdpowiedzUsuń
  98. Zgłaszam się !
    Mam spódnicę w czarne kropki.
    Chciałabym błyszczącą torebkę pomiędzy spódnicą w czarne kropki i torebką z kokardą

    stixsile

    OdpowiedzUsuń
  99. Zgłaszam się.
    Mam drugie spodnie HB, beret HB, Te białą bluzkę z piór HB i spudnicę HB.

    CHCIAŁABYM: sukienkę lub bluzkę ze słoniem

    _O_Emma_O_

    OdpowiedzUsuń
  100. zgłaszam się
    mam spódniczkę HB


    ShowMissMartha

    OdpowiedzUsuń
  101. zgłaszam się.
    mam: szarą czapkę w cętki i czarną chustę w czaszki
    chciałabym: spodnie w panterkę

    AliMakkartnej

    OdpowiedzUsuń
  102. Zgłaszam się :)
    Mam jedynie buty, tą puszkową katankę i bluzkę ze słoniem. Obojętnie co bym dostałam, będę się cieszyć ;)
    GabiioLight

    OdpowiedzUsuń
  103. Zglaszam sie! Mam jasno-fioletowa-czarna spodnice, szalik, czapke w pantere, bialo-czarna koszulke z futrem, buty oraz spodnie z sercami. Najbardziej chcialabym czarno-rozowa koszulke :)

    OliviaDool

    OdpowiedzUsuń
  104. Mam mam spódnice w kropki a Chciałabym torebeczkę kokardą
    lisi123star

    OdpowiedzUsuń
  105. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  106. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  107. Nie mam z tych rzeczy nic:(
    Chciałabym spódnicę hb z bonjour bizou

    Mój nick to: karolina10057

    OdpowiedzUsuń
  108. Zgłaszam się, nic nie mam, poproszę szalik hb :)
    _Greenn_

    OdpowiedzUsuń
  109. Zgłaszam się ;)

    Mam ;
    Hot hot buys top
    Tą spódniczkę w kropki


    wiktorynka12ch

    OdpowiedzUsuń
  110. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  111. Posiadam bluzkę ze słoniem,i tą futrzaną z RIO ( biała z czarnym paskiem). Chciałabym srebrną torebkę z MOrtall Kiss

    wertynaria06666

    OdpowiedzUsuń
  112. zgł sie
    Mam beret , spodnie czarno rózowe hb i spodniczke hb , chce czarna sukienke lub chuste hb
    selenalady

    OdpowiedzUsuń
  113. Zgłaszam się
    Posiadam buty i sukienką z kokardą

    Ewcia2344

    OdpowiedzUsuń
  114. wszystkiego najlepszego :D
    mam chustę i torebkę z kokardą z MK
    MajkaStar1999

    OdpowiedzUsuń
  115. zgłaszam się
    mam już spódnice w kropki oraz czarną koszulke hb z różowym słoniem

    magista

    OdpowiedzUsuń
  116. Zgłaszam się :)
    Mam beret HB oraz czarno-różową bluzkę HB.
    Życzę wszystkiego najlepszego!
    Terravitta

    OdpowiedzUsuń
  117. Zgłaszam się
    mam spódniczkę hb w kropki
    Slowia12313

    OdpowiedzUsuń
  118. Zgłaszam sie
    Mam dużo rzeczy więc lepiej napiszę czego nie mam:
    szalik, berecik, torba błyszcząca, buty
    tego nie mam

    Magda.Stardol.

    OdpowiedzUsuń
  119. Zgłaszam się! posiadam oczywiście 2 sd. Obserwuję bloga! Mam już: spodnie hb w strzałki/serca (?), shorty hb, spódniczkę hb w kropki, bluzkę czarną hb ze szkieletem i to tyle :)

    nadia_inez

    OdpowiedzUsuń
  120. zgłaszam sie
    kinga..
    nic nie posiadam :)

    OdpowiedzUsuń
  121. Wszytkiego najlepszego i gratulację :D

    zgłaszam się
    najbardziej bym chciała dostać czarną bluzkę z różowym nadrukiem

    a i nic z tych rzeczy nie mam bo są po prosty za drogie dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  122. Zgłaszam się

    Posiadam czarne spodnie hb , spódnice hb i tą białą bluzkę z hb.

    Miley-Miss09

    OdpowiedzUsuń
  123. zg się, nie mam nic
    Melka160

    OdpowiedzUsuń
  124. zg
    Mam już koszulkę HB (szaro-różową), spódnicę HB, torebkę Mortal Kiss, buty HB, Beret HB i chustę HB. Zależałoby mi na którychś spodniach :)

    Madi997

    OdpowiedzUsuń
  125. Zgłaszam się :)
    Mam spódnicę z HB i torebkę z Mortal Kiss :)
    ewela0913

    OdpowiedzUsuń
  126. zgłaszam się ;) Mam torebkę z Mortal Kiss ;)

    OdpowiedzUsuń