2013/05/17

Zmiana, błąd w PopShop

W najnowszej kolekcji PopShop zaszły pewne zmiany. Zacznę od tej korzystnej. Otóż od dziś w sklepie możemy również zakupić psa za 10sd. Kolejne wiadomości, jak dla mnie, są bardziej na minus niż na plus. Półka ustawiona z filiżanek zmieniła kolor, a kubki zostały inaczej na siebie nałożone. Z kolei wcześniej srebrna sofa teraz jest w odcieniach turkusu i niebieskiego.
Sami zobaczcie:




 Po wcześniejszych wersjach mebli nie zostało ani śladu. Nie można ich nawet kupić przez specjalny link. 
Powiem szczerze, że trochę się zawiodłam, a w szczególności na sofie... Zależało mi na jej zakupie.
Co o tym myślicie? Może to zwykły błąd ze strony adminów? Wolicie stare, czy nowe odsłony artykułów?

13 komentarzy:

  1. Eh, stare lepsze były. Może i błąd, ale wątpie.

    adusiaczek3

    OdpowiedzUsuń
  2. Nic nie kupiłam, ale tamta odsłona była fajniejsza ;)

    Karolina3897

    OdpowiedzUsuń
  3. Widziałam to już rano, szafka kubki podoba mi się bardziej teraz, ale sofa dużo lepsza przed ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Troche to dziwne, ale szafka jest teraz ladniesza, a pies calkiem fajny. Kanapa w obu wersjach jest ok

    Izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń
  5. Kubki ładniejsze niż wcześniej, do większości pasują, ale czy zmieniły się też już zakupione?

    Asinek.xd

    OdpowiedzUsuń
  6. Wcześniej były ładniejsze :c
    Marcelinka9183

    OdpowiedzUsuń
  7. POSZUKUJE LE Z PIERWSZYCH DWOCH KOLEKCJI ,MOżE BYć ZA REALNE PIENIADZE GG 39787916

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. Błędy wszędzie błędy . Mi ta zmiana aż tak bardzo nie zaszkodziła ponieważ i tak miałam nic nie kupić ;)


    wiktorynka12ch

    OdpowiedzUsuń
  11. mi to bez różnicy, bo i tak nie kupuję ;p

    OdpowiedzUsuń