2013/05/20

Nowy Wybór Dnia, błąd?

Dzisiejszym Wyborem Dnia jeszcze przed chwilą była różowa półka z PopShop. Teraz ten tytuł został przydzielony niebieskiemu lakierowi z najnowszej dostawy Polished. Kosztuje on 16 stardollarów.
Niestety admini nie zdążyli jeszcze zmienić nazwy oraz linku. Mianowicie po kliknięciu przenosi nas do zakupu mebla.

Z komentarzy zostaną wylosowane dwie osoby, które otrzymają stardollary na zakup kosmetyku.
Tak prezentuje się na ręce doll.
Mi przypadł do gustu i na pewno go kupię. A Wy?

23 komentarze:

  1. Jaki ładny, możliwe,że go kupię, ale najpierw muszę sd uzbierać :c

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny, ale drożyzna straszna

    OdpowiedzUsuń
  3. Lakier jest świetny, ale mi bardziej do gustu przypadł niego jaśniejszy odcień błękitu. Niestety, lakiery te są bardzo drogie, a za 16 sd można znaleźć bardziej przydatne rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
  4. też zauważyłam ten błąd, chyba za dużo na raz chcieli wcisnąć do wyboru dnia. który notabene jest sposobem administracji na sprzedanie tych najdroższych rzeczy z nowych kolekcji...
    mi z tych lakierów przypadł do gustu różowy ze srebrnym frenchem, uroczy :)

    alfieralphie

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny, ale nie kupię.

    adusiaczek3

    OdpowiedzUsuń
  6. Ladny ale na razie krucho u mnie z sd ;/

    paula230

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczmy ♥ ! Ale brak sd .

    naati8

    OdpowiedzUsuń
  8. Jest bardzo ładny inaczej w opakowaniu a inaczej na paznokciu <3

    Asinek.xd

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładny zastanawiam się nad jego kupnem
    CoolMiley352

    OdpowiedzUsuń
  10. o niee, brzydko wygląda.. nie podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładny :D Brak sd ;c

    Marcelinka9183

    OdpowiedzUsuń
  12. ładny tylko ,że nie mam sd.

    kwiat910

    OdpowiedzUsuń
  13. Ładny, ale kupię dopiero jak będzie - 50% :)
    Huiii

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajny kolor - mam taki na żywo:) Metaliczny i niebieski. Chyba kupię.Jak wygram...

    Mrs.Loveling

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo ładny podoba mi się.
    GabiioLight

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja kupię go, ale teraz zbieram na fioletowy cień do powiek z DOT.

    OdpowiedzUsuń