2013/05/26

Makijaż miesiąca - ankieta


18 komentarzy:

  1. Głosuję na 2 - karienne ;d

    adusiaczek3

    OdpowiedzUsuń
  2. Głosuję na ostatni, przepiękny ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. 4... wygląda jak Maff hehe :D

    OdpowiedzUsuń
  4. 2,4,8 <3 Nie wiem na jaką oddać głos ^.^

    Karolina3897

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie umiem sie zdecydowac ;D wiec sie chyba wstrzymam

    Izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń
  6. 2, 4 i 8 są cudne. Oddam głos na którąś z nich :)

    Karcia_dg

    OdpowiedzUsuń
  7. szczerze nie chcę być okrutna ale żaden mi się nie podoba ale w ostateczności głos oddałam na .....
    8 <3 tak mi się kojarzy bo ten miesiąc był na początku słoneczny a teraz ponury i deszczowy i moim zdaniem ten makijaż to pokazuje (tak mi się kojarzy ... wam też ?)

    missbajka8

    OdpowiedzUsuń
  8. Mnie się podoba nr 7.

    kotka888MxD

    OdpowiedzUsuń
  9. oj ciężko było wybrać :)
    gratuluję wszystkim!

    OdpowiedzUsuń