2013/05/20

Makijaż krok po kroku - Kobalt

Dziś trochę nietypowo, bo przygotowałam dla Was makijaż :)

KROK I: Standardowo zaczynamy od kreski, tym razem mocnej, wyciągniętej na zewnątrz.
KROK II: Przy górnej linii rzęs malujemy cienką, różową kreskę, starając się nie naruszyć kobaltowej.
KROK III: Sięgamy po jasny, różowy cień, odcieniem zbliżony do eyelinera.
KROK IV: Cofamy się w kierunku wewnętrznego kącika oka, używając coraz jaśniejszych barw.


KROK V: W zewnętrznym kąciku oka dodajemy odrobinę kobaltowego cienia.
KROK VI: Tak jak przy różu, dodajemy kilka jaśniejszych odcieni.
KROK VII: Część powieki znajdującą się najdalej pokrywamy najciemniejszym cieniem, robimy podobnie z górną linią rzęs, zaraz nad różową kreską.


Mam nadzieję, że makijaż się spodobał, ja jestem zadowolona z efektu końcowego :)

I może jeszcze kilka zdań wyjaśnienia: mój stały makijaż, znajdujący się na lalce jest nierówny i dosyć niechlujny, ale tylko i wyłącznie dlatego, że bardziej zależy mi na efekcie z daleka. Te, które będę przygotowywała dla Was zawsze będą precyzyjne :)

18 komentarzy:

  1. Śliczny.
    Szkoda tylko, że nie zamieściłaś całej twarzy doll.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedyś zamieszczałam, ale teraz postanowiłam się skupiać na oczach. Myślę, że policzki i usta każdy w zupełności potrafi pomalować sam :) Oczy akurat są identyczne, więc nie ma potrzeby dodawania 2x tego samego, jedynie w "odbiciu lustrzanym".

    OdpowiedzUsuń
  3. znaczy chyba chodziło o dodanie całej twarzy żeby zobaczyć jak się na twarzy prezentuje makijaż, ja też chciałabym zobaczyć całość, szkoda :)

    alfieralphie

    OdpowiedzUsuń
  4. Skumałam. To sobie wklejcie oko w jakimś programie na twarz hahaha. Nie chce mi się malować całej, a nie lubię wysłuchiwać pretensji "pomaluj policzki, pomaluj usta, wycieniuj twarz".

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczny, na pewno spróbuję zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Łał, bardzo dopracowany ! : D

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie ;D tez bym chetnie cala twarz zobaczyla, ale samo oko tez mnie zadowala

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń
  8. hehe, posłuchała mojej rady i co? ;p

    OdpowiedzUsuń
  9. Anka, chciałaś różowy :C a różu to tu nie ma za wiele......................ale następnym razem zrobię!

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo fajne przejście kolorów i w ogóle takie magiczne to oko ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jejciu ale świetny makijaż ; o Próbowałam zrobić ale nie udaje się xd


    pauliska_1998

    OdpowiedzUsuń
  12. piękny, ale mi nie wyjdzie tak ładnie.

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczny makijaż sprubuję go wykonać :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudo! Cudeńko :D Ja nie jestem taka kreatywna ;___;

    Karolina3897

    OdpowiedzUsuń