2013/05/13

Nowa dostawa Splendid

Do starplazy doszła nowa kolekcja Splendid. Obejmuje ona jedynie jedno piętro składające się ze sztucznych makijażów i bandan. Ceny wahają się od 9 do 15 sd, czyli nie jest to dużo i z pewnością każdy z nas może sobie na coś pozwolić. Lubię opaski na włosy, czapki czy bandany - sądzę więc, że coś kupię. Admini dodali też wystawę, która (jeśli mam być całkowicie szczera) trochę mnie przeraża. To błąd czy manekiny mają udawać postacie z horroru? Sama nie wiem! 
Co myślicie o dostawie? Skusicie się na coś?



10 komentarzy:

  1. Hmm, nic mnie nie zaciekawiło, raczej nic nie kupię. Masz całkowitą rację, przerażającaa ta reklama :)

    adusiaczek3

    OdpowiedzUsuń
  2. Wystawa mi się nie podoba. Ale może coś kupię :D
    Olakola97

    OdpowiedzUsuń
  3. Niebieską bandankę już kupiłam, chociaż jest dość droga.
    Bardzo podobają mi się rzęsy na dolną część oka, ale 10 sd jak za takie coś to strasznie dużo.. jeszcze się zastanowię.

    OdpowiedzUsuń
  4. Niebieska bandana jest w porządku, reszta mi się nie podoba ;)

    Karolina3887

    OdpowiedzUsuń
  5. jedynie co fajnie się prezentuję to te czarne dolne rzęsy, tyle, że drogie .. ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. nie kupuje nic


    MissMadzia0151

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam zamiaru nic kupić a reklama mnie dodatkowo zniechęciła...

    zoudi

    OdpowiedzUsuń
  8. Ozdoby są fatalne, żadna mi się nie podoba

    Asinek.xd

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo rzadko kupuję dodatki do salonu piękności, z tej dostawy także nic nie wpadło mi w oko. Bandany są ok, ale nie zamierzam ich kupować.

    kotka888MxD

    OdpowiedzUsuń