2013/05/25

Spoilery (wczorajsze)

19 komentarzy:

  1. Mi te ciuchy wyglądają na Nelly lub Killah. Podoba mi się biała bluzka

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie domyślam się co do marki, naprawdę trudno zgadnąć, ale jest pozytywnie nastawiona :D Zapoluję na spodenki w panterkę i koszulkę "paris"

    Karolina3897

    OdpowiedzUsuń
  3. już widziałam :> Lubie to !

    OdpowiedzUsuń
  4. rockowa kamizelka z baskinką jest prześwietna! do tego spodnie z paskiem i okrągłe okulary - chce to!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna koszullka biała z napisem Paris oraz spodenki czarne całe ;d

    adusiaczek3

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. myślę że będą to ubrania marki NELLY
    Superowa jest ta bluzka
    kasiuniali12

    OdpowiedzUsuń
  8. No, naprawdę fajne. Jestem ciekawa z jakiego sklepu :-))
    Witchkara

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo ładna kolekcja nie moge sie doczekac dostawy:D

    OdpowiedzUsuń
  10. Jejku jakie piękne! *o*

    Marcelinka9183

    OdpowiedzUsuń
  11. A mi to wygląda trochę też na Museum Mile :p

    OdpowiedzUsuń
  12. Najbardziej podobają mi się czarne spodnie z paskiem oraz te okrągłe okulary :) Na pewno znajdzie się dla nich miejsce w mojej szafie.

    Gwiazda_18

    OdpowiedzUsuń
  13. Wydaje mi się, że to Killah : ) .

    naati8

    OdpowiedzUsuń
  14. Spodnie i sukienka 1 z prawej podobają mi się ;)
    Olakola97

    OdpowiedzUsuń
  15. Ubrania świetne, ale nie wiem jakiej są marki, za to podobają mi się najbardziej legginsy niebiesko-czarne i bluzka z napisem 'Paris' :)

    agi941

    OdpowiedzUsuń
  16. Te ciuchy są piękne i bardzo dobrze wykonane. Obawiam się, że to może być YH, zważając na to że ostatnia kolekcja właśnie pojawiła się w starbazarze. Bardzo się zdenerwuje jeśli znowu dadzą kolekcje limitowaną, jestem spłukana :(

    OdpowiedzUsuń
  17. Przypominają Killah. Podobają mi się długie spodnie z paskiem, wszystkie szorty, okulary i biała bluzka.

    kotka888MxD

    OdpowiedzUsuń
  18. prezentują się konkretnie! :o
    jestem bardzo ciekawa!

    OdpowiedzUsuń