2013/05/29

Hot Buys Weekly

Nadszedła środa, a z nią, jak wiecie, nowe pięć Hot Buysów Weekly! Pierwsze wrażenie: "Co to jest? Adminom się skończyły pomysły?". Być może wiele z was zauważyło, że bluzka na ramiączka i wisior były kiedyś darmówkami, a teraz musimy za nie płacić niemałą sumę sd. No cóż... Ceny wahają się pomiędzy 9sd a 15sd. Najładniejszą rzeczą, według mnie jest długa tunika/sukienka za 15sd. Co do reszty, jeszcze pomyślę. Kupicie coś?

EDIT: Przenosząc bluzkę i wisior do przymierzalni okazuje się, że jest to błąd. Zamiast bluzki na ramiączka ukaże nam się top, natomiast zamiast wisiora torebka. Co sądzicie?

18 komentarzy:

  1. ten naszyjnik był kiedyś darmówką! albo czymś w tym rodzaju, w każdym razie go mam ale nie jest napisane HOT BUYS ... rzeczy bardzo mi się podobają

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. moim zdaniem hb są jednymi z najlepszych jak dotąd :D zauważ też że nie ma tej różowej bluzki i wisiora naprawdę to niebiesko-zielona bluzeczka w panterkę (cudna)i i czarno-turkusowa torebka na ramię ( też cudo)
    ah.. te błędy..... tym razem jak najbardziej na plus <3 i przez znowu mój stardollowy "portfel" znowu zubożeje :))))

    missbajka8

    OdpowiedzUsuń
  4. dobrze że zrobiłaś "Edit:"
    a kto podsuną na początku błąd.... ^^

    missbajka8

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta torebka jest ładniejsza od tego naszyjnika:D

    OdpowiedzUsuń
  6. Kupiłam wszystko ;d

    adusiaczek3

    OdpowiedzUsuń
  7. sadzimy ze to błąd heehe
    ale ta bluzka tez jest ładna
    zozoleq

    OdpowiedzUsuń
  8. Torebka jest genialna, muszę ją mieć!<3

    Asinek.xd

    OdpowiedzUsuń
  9. błędy, błędy :))
    nic mi nie przypadło do gustu

    OdpowiedzUsuń
  10. *Nadeszła środa...
    GRAMMAR NAZIS

    OdpowiedzUsuń
  11. Dobrze, ze to tylko blad ;p bluzka i torebka bardzo ladne ;)

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń
  12. Kupiłam 3 rzeczy.
    top jest śliczny i ma piękne kolory, torebeczka jest ok, chociaż nie wiem czy kiedyś jej użyję. Spodenki też kupiłam, ale nie jestem co do nich przekonana.
    Sukienki są brzydkie i mają okropny krój, lalka wygląda w nich fatalnie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Zauważyłam. Kupiłam szorty, sukienke, torebke(sliczna jest) i top. :)

    dzasta09

    OdpowiedzUsuń
  14. kupiłam jak narazie torebkę :)

    OdpowiedzUsuń