2013/05/28

"O mój Boże, jestem w dwóch miejscach jednocześnie"

Godzinę temu na StarBlogu pojawił się pewien dosyć (czyt. bardzo) dziwny, dodany przez admina Stardoll wpis, który brzmi mniej więcej tak:

Nie jestem pewna, jeżeli chodzi o was, jestem naprawdę zażenowana. Jestem w dwóch miejscach naraz. Muszę być superbohaterką albo mogę siebie sklonować? Znalazłam swoją zagubioną bliźniaczkę? O, teraz już wiem. Nadprzyrodzone moce, tak? Coś musi być na rzeczy - ale co...
Jak myślicie - o co w tym wszystkim chodzi? 
Sądzicie, że załoga Stardoll już coś dla nas szykuje?

22 komentarze:

  1. mi to wygląda bardziej na to, że dodają więcej elementów twarzy i takie tam, żeby dolki nie były podobne. Bo przy tak licznych użytkownikach trudno o oryginalność.

    ArbuzowySorbet

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydaje mi sie tak samo i fajnie gdyby tak zrobili ;)

      izolda1996-k

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. jak dla mnie chodzi o to, że można być na 2 imprezach jednocześnie, lub w apartamencie przebierać dollke i być na imprezie czy coś

    OdpowiedzUsuń
  4. a może chodzi o to żeby inni nie kopiowali

    OdpowiedzUsuń
  5. Albo o to, żeby inni nie kopiowali albo jakieś szukanie bliźniaczke super xD.

    naati8

    OdpowiedzUsuń
  6. może po prostu to jest jakaś kampania "NIE KOPIUJ" ? najlepiej, gdyby były nowe fryzury, mega rifresz salonu piękności, o tak.

    OdpowiedzUsuń
  7. @nivea11

    O taaak. Przydałyby się jakieś nowe fryzurki ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgadzam sie z "Ola" też tak myślę hdyż ten problem rozłączania czatu bo mam 2 strony stardoll otwarte dotyka każdego, a jeśli nie to to właśnie to by nie kopiować :D


    Uplooad

    OdpowiedzUsuń
  9. @nivea11
    w zupełności się z tobą zgadzam! Może jakaś metamorfoza salonu piękności?
    Karolinakochan

    OdpowiedzUsuń
  10. wgl. nie kapuje o co kaman..... :/ oby niedługo się wyjaśniło o co chodzi... jestem strasznie ciekawa :P

    missbajka8

    OdpowiedzUsuń
  11. całkowicie się z wami zgadzam @nivea11 może mieć rację było by świetnie :>

    missbajka8

    OdpowiedzUsuń
  12. Może się rozmarzę, ale mogliby dać coś takiego, jak dwie lalki na jednym nicku. Pomysł ciekawy... :)

    OdpowiedzUsuń
  13. O, może jakaś fajna funkcja

    Asinek.xd

    OdpowiedzUsuń
  14. Chyba z tym 'Nie kopiuj' ;3

    Marcelinka9183

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie będę tu strzelać o co chodzi, bo nie mam zupełnego pojęcia. Aczkolwiek wyczekuję z niecierpliwością jakichś zmian, mam nadzieję że pozytywnie mnie zaskoczą ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Rzeczywiście mogliby dodać więcej fryzur i części twarzy, może też większy wybór kolorów oczu. Raczej nie zrobią akcji 'Nie kopiuj', bo w sumie ludzie kopiują i będą to robić, niezależnie od jakiejkolwiek akcji. Więc stawiam na zmiany w Salonie Piękności lub tak jak niektórzy - na to, żeby czat się nie rozłączał ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. może będzie można zrobić ze swojej doll kosmitkę

    OdpowiedzUsuń
  18. Wydaje mi się, że to akcja w stylu ,,NIE KOPIUJ!", możliwe, że dodadzą jakieś fryzury itp do salonu.

    OdpowiedzUsuń