2013/05/29

Makijaż krok po kroku - Neonowy błękit & cytryna

***Aby nie działać mi na nerwy, przed dodaniem komentarza radzę przeczytać tekst. Nie ja wymyślam kolory, czepiać możecie się tylko i wyłącznie wykonania.***

To już drugie zestawienie zaproponowane przez użytkowniczkę nivea11, zajęło ono trzecie miejsce. Bardzo spodobał mi się pomysł z neonowym błękitem, jednak cytryna nie przekonuje mnie tak bardzo - błądząc starałam się przemycić chociaż odrobinę. Tym sposobem powstał barwny, niebieski makijaż z cienką, żółtą kreską (najchętniej zmieniłabym jej kolor, ale trzymałam się wytycznych).







Prawdopodobnie zrobię jeszcze jeden makijaż z kolorami, które zajęły czwarte miejsce.

Czas na krótkie ogłoszenie parafialne: Na blogu będę bywać rzadziej niż ostatnio, z tego względu iż zbliża się sesja. Drugi egzamin czeka mnie już w poniedziałek (nie wspominając o wtorkowych kolokwiach...). Będę zaglądać tutaj sporadycznie, z pewnością od czasu do czasu znudzona nauką dodam krótki post. 

10 komentarzy:

  1. nie przekonuje mnie i nie będę próbowała robić :>

    P.S z góry jestem wdzięczna że zrobisz czwarty makijaż :**


    missbajka8

    OdpowiedzUsuń
  2. @missbajka8: już zrobiłam :) wkrótce dodam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten makijaż jest najlepszy, boże kocham go, aż zrobię :)

    Asinek.xd

    OdpowiedzUsuń
  4. wygląda ciekawie, przykuwa uwagę

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mi się podoba, ale raczej nie zrobię

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny, przykuwa uwagę i jest dobrze wykonany. Jednakże ja bym się tak nie pomalowała.
    Rozumiem Cię, też mi się zbliża sesja.. życzę powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie podoba mi się zbytnio. Ale pomysł dobry.

    dzasta09

    OdpowiedzUsuń