2018/11/22

10 urodziny bloga

Kochani, dacie wiarę, że ten blog istnieje dla Was już od 10 lat? Cała dekada! To naprawdę niesamowite. Jesteśmy pełni podziwu, jak wszystko rozwinęło się przez te lata. Możecie to zaobserwować na przykładzie nagłówków, z których zrobiliśmy kolaż. Nie są to oczywiście wszystkie nagłówki, przez te 10 lat było ich tu znacznie więcej, ale niestety nie mamy ich wszystkich zapisanych. Przewinęło się tu także mnóstwo redaktorów, mnóstwo czytelników, ciągle coś się zmienia, ale Stardoll i My nadal trwa nieprzerwanie od 2008 roku. Jesteśmy najstarszym polskim blogiem o Stardoll! Dzisiaj te słowa wyjątkowo nas cieszą.
Nawet nie umiemy wyrazić tego jak jesteśmy wdzięczni za to, że pozwalacie dalej spełniać się nam w naszym hobby. To dzięki Wam nasze posty nie są tylko słowami przepadającymi w nicość, ale zawsze otrzymujemy od Was odzew. Cieszymy się niezmiernie ze świetnej atmosfery na blogu, z tego, że możemy z Wami porozmawiać na każdy temat, że możemy sobie razem pożartować i zawsze poznać Wasze opinie. To wiele dla nas znaczy. Wspólnie stworzyliśmy miejsce, w którym szanujemy zdanie innych i nie obawiamy się odmiennych poglądów. Tutaj możecie wyrazić siebie. Tworzymy to miejsce wspólnie. Drodzy Czytelnicy - DZIĘKUJEMY Wam z całego serca! Przez te 10 lat Wasze wsparcie codziennie dodaje nam skrzydeł.

Ogromne podziękowania kierujemy także do Redaktorów - tych byłych, a zwłaszcza tych obecnych. Jesteśmy bardzo szczęśliwi, że Was tutaj mamy, Wasza kreatywność i zaangażowanie w blog zaskakuje nas każdego dnia. Cegiełka od redaktorów jest równie ważna jak ta od Czytelników, bo ta symbioza na blogu jest przecież najważniejsza :) Cieszymy się, że udało nam się tak dobrze zgrać i że zawsze możemy na Was liczyć. Dziękujemy Wam za czas, który poświęcacie na tworzenie tego bloga, naprawdę to doceniamy. Jesteście niesamowitą ekipą!

Statystyki naszego bloga od założenia do chwili obecnej prezentują się następująco:
Łączna liczba wyświetleń: 13 732 177
Obserwatorzy: 9 873
Liczba napisanych postów: 18 581


Dziękujemy, że jesteście z nami od 10 lat.

A poniżej niemalże cała nasza ekipa, która razem świętuje ten wyjątkowy dzień. Jeśli tylko możecie zarezerwujcie sobie czas wieczorem, ponieważ odbędzie się wtedy impreza blogowa, na której możecie zgarnąć mnóstwo nagród! Do zobaczenia :)


12 komentarzy:

  1. Jestem bardzo szczęśliwa, gratulacje ekipo! Pamiętam początki bloga, dorastałam razem z nim grając w stardoll, a po wieloletniej przerwie mogłam na nowo tutaj wrócić... Zawsze niezawodny :)

    Życzę Wam kolejnych owocnych lat oraz chęci, do prowadzenia bloga <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Łał, super, ze pamietasz poczatki bloga! NiedlNie ukarze się post dyskusyjny dot. wspomnien związanych z blogiem. Zapraszam serdecznie do udziału!

      Mam nadzieję, ze jeszcze dluuugo będziemy mogły tworzyć bloga. Dziękujemy!

      Usuń
  2. Gratuluję! I życzę wytrwałości :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Mega się cieszę! Powodzenia:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie wyglądacie! Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten blog ma tyle samo lat co moje konta na stardoll. Dorastaliśmy razem <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluje, 10 lat to z pewnoscia powod do dumy 😁
    Anulcia345

    OdpowiedzUsuń
  7. od groma xD ja nie byłam od początku na tym blogu,ale i tak długo już obserwuję go :) ale życzę wszystkiego dobrego i żeby przetrwał kolejnych wiele lat :D

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  8. Ehh ja niestety wczoraj nie byłam w ogóle w sieci i nie mogłam wziąć udziału w imprezie, ale gratuluję i życzę wam kolejnych 10 lat! :D A bloga pamiętam za czasów Gabi haha

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje! Mam dla Was mały pomysł, aby może wykorzystać urodziny do świątecznych przygotować, w sensie żeby każdego dnia był inny nagłówek. Od pierwszego do ostatniego! Takie połączenie urodzin i świąt.

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie mogłam być z Wami w dniu urodzin, ale zawsze trzymam kciuki za Was i za blog! Ten blog to moje źródło informacji o stardoll i miejsce rozrywki, oby tak pozostało jak najdłużej.

    OdpowiedzUsuń