2018/11/10

Oceny Apartamentów

london9808


Wiele razy mówiłam już o tym, że ciężko zagospodarować przestrzeń w tych dużych pokojach. Zwykle ktoś rozdziela pomieszczenie, co nie wychodzi zbyt ładnie. U Ciebie panuje spójność. Jeno całe wnętrze urządzone "z głową" i nawiązujące do jego tematyki. Jasne kolory, panujący ład i porządek. Mi się podoba i nawet nie mam uczucia pustki. Dodałabym jednak odrobinę zieleni.
Moja ocena: 4/5

misiaStarFriend


Podoba mi się cała prawa część pokoju - nie ma się do czego przyczepić :D Stworzyłaś świetną aranżację z użyciem sofy z Basics i innych "tańszych" artykułów, więc to kolejny dowód na to, że można zrobić coś z niczego. Lewa część wyszła trochę gorzej, ale to tylko ze względu na to łózko w oddali, które po prostu wygląda tam jakoś dziwnie. Kolorystyka całego pokoju dobrana jest bardzo starannie i nieźle wygląda.
Moja ocena: 4,5/5

Co sądzicie o tych pokojach? Zgadzacie się z ocenami?

7 komentarzy:

  1. drugie wnętrze jest świetne :)

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześwietny nagłówek! Szablon też bomba!
    Pierwsze wnętrze trochę puste, brakuje mi tutaj jakichś mebli. Drugie super, ale dałabym jakieś lampy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Oba pokoje mi się bardzo podobają, ale dodałabym więcej dodatków, żeby nie było tak pusto

    OdpowiedzUsuń
  4. Oba są ok, ale w pierwszym jest pusto, a w drugim coś i jednak nie pasuje

    OdpowiedzUsuń
  5. wolę 2 ale tez mi nie do końca to gra. kanapa to świetny wybór ale brakuje mi stolika i po prostu jakiś dodatków

    OdpowiedzUsuń
  6. Oba są ładne, ale takie trochę puste. Dodałabym kilka szpargałów i zielonych elementów.

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwszy jest troszeczkę zbyt pusty, drugi jest całkiem przyjemny. Jedynie co to drażni mnie troszeczkę to co się dzieje po lewej stronie. Ale pomysł dobry :)

    OdpowiedzUsuń