2018/11/11

Stylizacja

Wracam po krótkiej przerwie na stardollu. Mimo, że logowałam się i próbowałam coś tworzyć nic mi nie wychodziło. Mam nadzieję, że chwilowy kryzys już minął i będzie już tylko lepiej.

PS. przepraszam za moją twarz, chciałam to ogarnąć, ale mój salon piękności odmawia posłuszeństwa i gdy chcę zdjąć jedną maskę, schodzą wszystkie, tak samo przy próbie nakładania. Poddaję się, ale do Waszej oceny jest w końcu stylizacja a nie buzia doll :)
kurtka - Limited Edition, spódnica - Runway, torebka - Voile, broszka - Special Offer, buty - RIO

13 komentarzy:

  1. dół jest ładny,ale ta kurtka mi się nie podoba,jest kiczowata przez te różowe futerko :/

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurtka mi się nie podoba:/ Zgadzam się z komentarzem Martusi - dół super!

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie jestem wielką fanką tej kurtki, ale stylizacja bardzo mi się podoba! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla mnie kurtka jest boska, tak samo z resztą jak cała stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi się totalnie podoba stylizacja *_*

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi jedynie podoba sie kombinacja z torebka. Reszta rzeczy w zestawieniu z tym delikatnym rozowym futrem jest jakas taka ciezka,do tego ten mocny makijaz... Nie w moim stylu :/
    Anulcia345

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo mi się podoba! Lubię takie b**ch outfits. ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. połączenie kurtki i spódnicy jest bardzo udane. łądna stylizacja

    OdpowiedzUsuń
  9. Idealna stylizacja, ale boję się tej twarzy: te oczy mnie przestraszyły! XD

    OdpowiedzUsuń
  10. Stylizacja super, fajny pomysł na torebkę : D

    OdpowiedzUsuń