2018/11/28

Nowości

Niestety jesteśmy trochę w tyle z nowościami, ale już wszystko nadrabiamy! W ostatnim czasie dostawy dotarły do następujących sklepów: Velvet Orchid, Voile, Pretty n'Love oraz najnowsza trafiła do Epiphany. Nie dodaję screen'ów dwóch najstarszych dostaw, czyli VO i Voile, bo na pewno już je widzieliście. :) W poniedziałek nowości trafiły do P'n'L, natomiast dzisiaj do Epiphany. Przyznam, że ten drugi sklep jest mi obojętny, ponieważ biżuterię do salonu kupuję okazyjnie - tylko wtedy, gdy potrzebuję czegoś określonego do danej stylizacji. Natomiast nowa kolekcja w Pretty mnie nie zachwyciła. Na chwilę obecną nic nie kupię. A Wy zrobiliście już zakupy? Która kolekcja podoba Wam się najbardziej?


 

8 komentarzy:

  1. Velvet Orchid i Voile są niezłe. Z VO kupiłam prześwitującą i fioletową koszulę, niebieski płaszcz oraz zakupię czarną skórzaną nerkę (?) Z Voile natomiast chcę wszystkie buty (4), granatowy pasek w kwiaty i w tym samym wzorze marynarkę.
    Pretty'n Love jest okropne i ja nic nie kupię. Epiphany mnie nie interesuje.

    OdpowiedzUsuń
  2. w Velvet orchid na razie kupiłam buty za sm,ale podoba mi się jeszcze nerka,granatowy płaszcz czy choćby czerwona bluzka :) w Voile podobają mi się wszystkie buty,granatowy blezer i jakieś paski,w Pretty N' Love podobają mi się tylko cztery rzeczy ale na razie niczego...zaś kolekcja Epiphany wgl mi się nie podoba i nie zamierzam niczego kupować

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatnie kolekcje do plazy są nienajlepsze... Z każdej kolekcji ubraniowej podobała mi się 1-2 rzeczy, tylko z epiphany większość, ostatnio uwielbiam ten sklep. Nie wiem czy ktoś już mówił, ale do bazaaru trafiły rzeczy z piątkowej wyprzedaży. Stare meble i biżuteria:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, widzisz! Nie wiedzieliśmy o tym. Dzieki za czujność i informacje! Choć z drugiej strony tempo, w którym rzeczy trafily do bazaru jest zadziwiające jak na adminow :D

      Usuń
  4. Velvet Orchid całkiem mi się podoba, póki co kupiłam tylko buty, ale zamierzam więcej. Voile też niczego sobie, ale to nie jest mój styl. Z Pretty nic wielce nie przypadło mi do gustu, ale może kupię ten 'piórkowy' top.Epiphany to nie moja bajka, aczkolwiek podobają mi się kwadratowe kolczyki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bizuteria taka sobie, nie kupie. Dostawa do Pretty n Love paskudna, jedynie okulary za sc kupie. Co do Voile i VO... tutaj admini sie postarali :) w przypadku drugiego sklepu mam juz male zakupy za soba :)
    Anulcia345

    OdpowiedzUsuń
  6. Nic szczególnie mi się nie spodobało. Biżuterii i tak nie kupie, bo idzie do salonu. :)

    OdpowiedzUsuń