2018/11/09

Strike A Pose

W Starplazie pojawiła się nowa zimowa kolekcja SaP. Obejmuje ona jedno piętro, a ceny zaczynają się od 32sd (29sd po zniżce), a kończąc na 142sd (128sd po zniżce). Moim zdaniem kolekcja jest naprawdę przyzwoita, tym bardziej kiedy weźmiemy pod uwagę kilka poprzednich dostaw, które raczej były niewypałami. Kupiłam ciemno zieloną kurtkę z ostatniego manekina na drugim piętrze. Żałuję, że spóźniłam się na musztardową marynarkę do ręki. Powiem Wam, że z chęcią przygarnęłabym trochę więcej artykułów do stworzenia zimowych scenerii, ale fundusze mi na to nie pozwalają.
A Wy co myślicie o kolekcji? Kupiliście coś?




11 komentarzy:

  1. Bardzo fajna kolekcja, szkoda, że mnie nie stać :P

    OdpowiedzUsuń
  2. mi nic się nie podobało,ale może wreszcie admini wycofają stare kolekcje xd

    martusia16

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi też się nic nie podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Wedlug mnie warte uwagi sa dwa nakrycia wierzchnie: meski brazowy plaszcz i kurtka puchowa :) ale standardowa nie mam ss hahaha
    Anulcia345

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi się też ciemnozielona kurtka spodobała:D Fajnie, że w końcu dali możliwość wyboru elementów, a nie tylko gotowe pozy jak to było w przypadku poprzednich kolekcji ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdecydowałam się na wnętrze. Nie mogę się doczekać aż bedę tworzyć w nim zimowy, świąteczny klimat :) Na początku chciałam kupić buty, niestety nie zdążyłam, a później były wykupione. #sad

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja kupiłam kurtkę z drugiego screena z manekina na maksa po prawej, ale nie wiem czy jej kiedykolwiek użyję :D
    Nie przepadam za tym sklepem.

    OdpowiedzUsuń
  8. nawet mnie to nie obeszło. nie było mnie na sd wtedy i jakoś nie żałuję

    OdpowiedzUsuń
  9. Nic nie kupiłam, nie lubię tego sklepu. Na początku był taki "wow" i "super", ale lata minęły i jakoś nie widzę nic fajnego w tym sklepie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Z kolekcji zakupiłam tę pozę z puchową kurtką. Dokupiłam jeszcze żółty płaszcz do ręki. W najbliższych planach chce jeszcze tą śliczną pozę z tym malutkim pieskiem na rękach.

    OdpowiedzUsuń
  11. Nic nie kupiłam, kolekcja słaba

    OdpowiedzUsuń