2018/11/11

Fiolet - nie taki straszny


Stęskniłam się za tym działem i postanowiłam do niego wrócić :) Stardoll ostatnio obfituje w śliczne rzeczy za sm. Dzisiaj jednak wyjątkowo pokażę Wam tanie wnętrze, które ostatnio zrobiłam. 
Do stworzenia łazienki zainspirowały mnie włosy w pianie, które przez przypadek znalazłam w salonie piękności (ktoś wie skąd one się tam wzięły?!). Całkowity koszt aranżacji to 702sm i 20sd, ale tak na dobrą sprawę przy aktualnym tworzeniu go nie wydawałam więcej niż ok. 200sm, bo resztę rzeczy miałam od bardzo długiego czasu w schowku i myślę, że Wy również znajdziecie podobne przedmioty, które są na szarych końcach schowka, ale będą doskonale nadawać się do łazienki. Wanna np. jest darmowym prezentem za Starpunkty. Patent z ręką trzymającą butelkę możecie łatwo wykonać dobierając rękawiczki do karnacji Waszej doll i odpowiednio je układając. Ja dodatkowo pokusiłam się o dodanie malutkiej wstążeczki, która z daleka wygląda jak kciuk, co bardziej urealnia efekt trzymania butelki.
Wiem, że aranżacja nie jest jakaś powalająca, ale za taki koszt jestem z niej zadowolona :)
Dajcie znać co myślicie i czy podoba Wam się moja propozycja.


16 komentarzy:

  1. Dopiero teraz zauważyłem, że skończył się papier toaletowy na kibelku. ;) stardollowy10

    OdpowiedzUsuń
  2. patent z tą wstążką zamiast kciuka jest świetny, nie zwróciłabym na to uwagi gdybyś nie napisała. Całe pomieszczenie jest bardzo fajne jak na wykonane za sm. Łazienki to była zawsze moja zmora na sd xd PS. do kąpieli w makijażu? :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Woow, świetnie to wygląda!
    Bardzo tęskniłam za tym działem!

    OdpowiedzUsuń
  4. Uważam, że Wiśnia w wannie powinna znaleźć się na nagłówku bloga. stardollowy10

    OdpowiedzUsuń
  5. jak za sm to nawet ładnie wygląda te wnętrze,choć jakoś trochę pustawo,czegoś mi tam jeszcze brakuje

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  6. Pomysl rzeczywiscie bardzo dobry, choc jak dla mnie ta wstazka nie przypomina kciuka 😂 zgodze sie z powyzszym komentarzem, troche brakuje jakis drobiazgow 😀
    Anulcia345

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak przymrużysz prawe oko i zamkniesz lewe to wtedy wygląda jak kciuk :D

      Usuń
  7. Mi się bardzo podoba - jak za taka cenę, to świetna robota! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. nie rozumiałem sensu robienia łazienek na sd, ale jak na wykorzystanie fioletowych monet to super

    OdpowiedzUsuń
  9. Podoba mi się! Ciekawy pomysł. ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mega! :D Nie spodziewalam się czegoś takiego, podziwiam za kreatywnośc haha :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak na taki mały koszt, to wyszło całkiem zacnie :D Fajny pomysł

    OdpowiedzUsuń