2018/11/08

SiM poleca

Gruby sweter z golfem, kolor musztardowy to idealna mieszanka na obecną porę roku. Te dwa elementy od zawsze kojarzyły mi się z jesienią. Rzecz, którą polecam w dzisiejszym poście można znaleźć w It Girls, a że zniżka dla SS kosztuje 17 sd. Na Stardoll mało jest ubrań tego typu, ciężko trafić na sweterki wyglądające na "włożone", a do tego tak uniwersalne i w dobrej cenie. W stylizacji połączyłam go z czarnymi spodniami, szpilkami i torebką przekładaną przez ramię. Dodałam również złote kolczyki. Sweter będzie ciekawie wyglądał także ze spódnicą,  ma to "coś" co nadaje stylizacji niebanalnego charakteru.
Zgadzacie się z moją opinią na jego temat? Co sądzicie o stylizacji?
| Kolczyki - Balmian Tribute | Sweter - It Girls | Spodnie - Basics | Torebka - Velvet Orchid | Buty - Nelly.com |

11 komentarzy:

  1. sweter jest bardzo ładny i jak tylko dostawa pojawiła się to go od razu kupiłam :) jeśli chodzi o stylizacje to jest ładna,ale te buty są koszmarne i wymieniłabym je

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  2. Super sweter ale jeszcze go nie kupiłam :D Zgadzam się z komentarzem powyżej jeśli chodzi o stylizację

    OdpowiedzUsuń
  3. Sweter jest super i już go posiadam.
    Stylizacja jak dla mnie jest okey, ale to taki zwyklaczek. Brakuje mi jakiegoś urozmaicenia bo po prostu mamy czarną bazę i żółty golf

    OdpowiedzUsuń
  4. Sweter jest śliczny i także go posiadam. Zgadzam się z komentarzem wyżej - ok, ale bardzo zywczajna, bez efektu wow.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny jest ten sweter, chciałabym taki w realu :)
    Co do stylizacji również zgadzam się z komentarzami wyżej.

    OdpowiedzUsuń
  6. Sweterek jest cudowny :) Stylizacja prosta, ale za to bardzo ładna

    OdpowiedzUsuń
  7. Sweter jest przepiękny. ;) Mogłabym taki nosić w realu, zresztą jak stylizację. :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam go, jest świetny :) Chętnie zakupiła bym go w realu.
    Stylizacja ładna, poprawna, ale zwykła :D Zdecydowała bym się na cięższe buty. W tych byłoby mi za zimno ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Sweterek i tekst są fajne. Natomiast stylizacja jest prosta, a ja lubię takie, ale tutaj jest aż zbyt prosto.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam sie! Gdyby chociaz buty byly inne ;) bo uzupelnienie stylizacji czarnymi elementami jest zbyt oczywiste 😅
      Anulcia345

      Usuń
  10. Stylizacja jest super. Może go kupie, choć jakoś szkoda mi kasy.

    OdpowiedzUsuń