2018/11/05

METAMORFOZA: ROSEAMY

Cze! Dzisiaj wykonałam metamorfozę na Roseamy. Efekty zobaczcie poniżej :)

PRZED: Stylizacja jest zdecydowanie na plus. Dobór kolorystyczny w dychę. Pokusiłabym się może jedynie o jakiś pasek, bo nie przepadam za stylizacjami, w których widać brzuch. Całość psuje jednak fryzura - niezbyt dobrze wykonana. Usta  to moim zdaniem także nienajlepszy wybór. Z daleka wyglądają jak dzióbek. Coś złego podziało się także w okolicy nosa.

PO: W stylizacji postawiłam na klasykę - koszula, spodnie, szpilki, kopertówka. Urozmaiciłam ją paskiem z łańcuszkami i szelkami, do których według mnie idealnie dopasował się ten berecik. Wydaje mi się, że dzięki temu stylizacja nabrała "paryskiego odcienia" :) Z twarzy natomiast zdjęłam wszystkie maski, zmieniłam fryzurę. Szukałam także odpowiednich ust, które zakryłyby dzióbek jaki zastałam pod wigiem ze stadesign. Stwierdziłam, że te srebrne będą ładnie wyglądać z brązem i w tych kolorach zrobiłam także makijaż oka. 

Jak Wam się podoba dzisiejsza metka? :)

A dodatkowo łapcie tu konkret rapsy: KLIK
Ja tam nie wierzę, że zdemaskowali Klocucha xD
 

11 komentarzy:

  1. Metka zdecydowanie na plus :) choć nie lubię tego warkocza

    OdpowiedzUsuń
  2. Stylizacja przed jest całkiem fajna, po też bardzo mi się podoba.
    Co do twarzy przed no to niestety kompletnie mi nie odpowiada, jakość tej fryzury oraz konturów twarzy razi w oczy.
    Po jest lepiej, ale te oczy moim zdaniem zawsze wyglądają po prostu źle.

    OdpowiedzUsuń
  3. metamorfoza na plus :) stylizacja po jest bardzo ładna,w tej przed zmieniłabym bluzkę na jakąś długą,twarz po wygląda o wiele lepiej niż przed,bo niestety twarz przed mnie przeraża :/

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  4. jeśli chodzi o stylizacje, to żadna mnie nie przekonuje, ale wybieram 1. myślę, że z inną twarzą i fryzurą lepiej by to wyglądało. w przypadku metamorfozy twarzy to zdecydowanie wole wersję po. te włosy są straszne

    OdpowiedzUsuń
  5. Hmm... dla mnie wersja "Przed" wygląda słaboooo. Stylizację "Po" myślę,że można by dopracować, ale pewnie zawartość szafy na to nie pozwala haha Wygląd "Po" zdecydowanie na plus :)
    anulcia345

    OdpowiedzUsuń
  6. Jedna z Twoich lepszych metamorfoz moim zdaniem :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeju, o wiele lepiej po Twojej metamorfozie :)!

    OdpowiedzUsuń
  8. Hmm... Wolę "PO". Aleee jakoś nie jestem fanką ani "przed", ani "po".

    OdpowiedzUsuń
  9. Też uważam, że to jedna z twoich lepszych metamorfoz! Przed kompletnie mi się nie podoba, po jest bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zdecydowanie po, zdecydowanie metamorfoza na plus. Aczkolwiek w makijażu osobiście pokombinowałabym trochę inaczej rozłożeniem cieni na powiece no i na pewno trochę inaczej bym wykonturowała cieniami twarz, bo takto takie dziwne plamy na ekranie widzę.

    OdpowiedzUsuń