2018/11/16

Sposób na weekly superstar gift

Tęskniliście?! :D W końcu udało nam się stworzyć post. Admini ofiarowali nam całkiem ciekawe prezenty. Razem z Cherry jesteśmy zadowolone zarówno z torebki, jak i apaszki. Aczkolwiek - przyznam szczerze - że nie miałam zamiaru kupować tych dwóch rzeczy. Jednak na tle innych giftów wypadają całkiem fajnie. Obie rzeczy pochodzą z Pearls i są tanie. Apaszka kosztuje 4sd, a torebka 12. Niemniej zawsze to 16 sd zostaje w kieszeni. :) Poniżej możecie zobaczyć nasze stylizacje z wykorzystaniem apaszki oraz moją z torebką. 

Dziś wyjątkowo bez marek. :)




9 komentarzy:

  1. Obie rzeczy odebrałam i jestem całkiem zadowolona, choć i ja podobnie, nie kupiłabym żadnej.
    Ze wszystkich przedstawionych najbardziej mi się podoba pierwsza od Soxo♥ Podoba mi się jeszcze druga Cherry.

    OdpowiedzUsuń
  2. Odebrałam, ale też sama bym ich nie kupiła. Bardzo ładne stylizacje, dla mnie najlepsza to pierwsza od Cherry

    OdpowiedzUsuń
  3. odebrałam obie rzeczy :) na pewno przydadzą się do robienia stylizacji,jeśli chodzi o wasze propozycje to podobają mi się obie Cherry i stylizacja Soxo z torebką :)

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  4. podoba mi się jedynie 3, reszta jest straszna. 1 też by była super tylko nie rozumiem tych kolczyków, do niczego nie pasują. ostatnia wypada w tym zestawieniu najgorzej

    OdpowiedzUsuń
  5. Prezenty calkiem w porzadu =) co do stylizacji... pierwsza przekombinowana, w drugiej buty do wymiany, w 3 tez buty albo spodnie a w 4 spodnica zdecydowanie.
    Anulcia345

    OdpowiedzUsuń
  6. Coz o ile torebkę jeszcze może gdzieś użyje w stylizacji, o tyle wątpię aby apaszka znalazła gdziekolwiek swoje miejsce. Z Waszych stylizacji podoba mi się druga propozycja dla wystylizowania apaszki od Cherry oraz stylizacja z torebka od Soxo.

    OdpowiedzUsuń
  7. O proszę, ja załapałam się tylko na torebkę. Chusty nie mam.
    Ze stylizacjami sobie świetnie poradziłyście :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwsza stylizacja Soxo - połączenie butów i spodni to miłość:D
    Świetnie wykorzystałyście obie te rzeczy :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Rzeczy są super, aż żałuję, że nie mam ss.

    OdpowiedzUsuń