2018/11/22

Wspomnienia...


  

Na pewno kojarzycie ten moment, kiedy popadacie w zadumę i rozmyślacie o tym jak było kiedyś... O czas dzieciństwa, o czasach szkolnych, czy o pierwszej miłości. Idealnym dniem na takie wspominki są urodziny. Ciekawe, czy znajdzie się jeszcze ktoś, kto pamięta bloga od samych jego początków? Pamiętacie pierwszych redaktorów, pierwsze posty? Może jest coś innego z przeszłości bloga, co wspominacie szczególnie? 



Zapraszamy wszystkich do wspominania! 
Autorzy najciekawszych wypowiedzi zostaną nagrodzeni.


18 komentarzy:

  1. Ja niestety nie śledziłam Waszego bloga od początku. Pamiętam, że głównie wpadałam tu po nowe darmówki, które robiło się przez proxy i inne tego typu rzeczy :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jestem na stardoll od 2011 i jakoś w tym czasie poznałam waszego bloga :P
    Często na niego zaglądałąm, jestem do dziś, choć nie raz robiłam sobie spore przerwy w grze, a co za tym idzie z czytaniem bloga :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też nie jestem od początku. Bloga, owszem pamiętam jako pierwszego z wszystkich obecnych, wchodziłam tu może raz w miesiącu w latach 2013-2014. Dopiero jakoś w 2016-17 zaczęłam się interesować blogowaniem i wchodziłam, komentowałam codziennie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Moja przygoda z tym blogiem rowniez zaczela sie od poszukiwan kodow na darmowki. Dopiero od jakis dwoch lat regularanie tu zagladam, a od roku komentuje takze jakos duzo nie pamietam 🙈 milo na pewno wspominam konkurs fotograficzny, w ktorym udalo mi sie zgarnac nagrode 😀 szkoda tylko ze to poszlo na moje poprzednie konto na sd haha
    Anulcia345

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak to Twoje poprzednie konto za to poszło? :o

      Usuń
    2. Spokojnie to nie bylo jakies niedopatrzenie ;) po prostu teraz przebywam na innym koncie,tamto juz nie istnieje, kiedys wydawalo mi sie ze odejde raz na zawsze z sd XD nowy wlasciciel itp 😉

      Usuń
  5. Ja szczególnie wspominam nagłówki np ten od izabelach albo z Ritą Orą. Fajnie je zobaczyć znowu jako zgraną całość. Na bloga trafiłam z powodu ówczesnej obsesji stardollem: szczególnie czekanie na spojlery z limitkami XD Bardzo się cieszę, że już blog jest od 10 lat, gdzie inne blogi już przepadły. Mam nadzieję, że blog przetrwa tak długo jak sama gra i nawet dzień dłużej. Jako nieaktywny komentator chcę zostawić tu swój ślad i życzyć Wam, redaktorką wszystkiego dobrego!

    OdpowiedzUsuń
  6. ja od początku nie byłam tu aczkolwiek zapamiętałam jedną sytuację gdzie ludzie po mnie pojechali pod czyjąś stylizacją,bo chyba jakieś słownictwo z mej strony nie ładne padło xD ale dobrze tez już nie pamiętam wszystkiego xD

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja pamiętam, że wygrałem raz kolację z Wiśnią. :) stardollowy10

    OdpowiedzUsuń
  8. Na tytuł "komentator miesiąca" nigdy nie zasłużę, ale odwiedzam tego bloga od 2010r, gdy gra mnie wciągnęła na dobre. W tamtym okresie powstał też inny, niegdyś słynny a dziś już nieistniejący, blog "Uzależnieni". Ktoś mógłby pomyśleć co ma jeden do drugiego. Otóż całkiem sporo. Przede wszystkim "Uzależnionych" założyła była redaktorka tego bloga, pewnie ci z dłuższym stażem pamiętają Gosię i_am_collektor. Ale zaczynała właśnie tutaj, i kto wie, gdyby nie to, to może tamtego bloga by nie było. Gdzieś ciągle jest jakaś pustka po jej odejściu, a może to tylko tęsknota za tym starszym Stardollem, a Gosia jest dla mnie jakimś symbolem tamtych czasów.
    Druga, chyba nawet ważniejsza rzecz, to finał "Uzależnionych". Po odejściu z gry właścicielki i blog w końcu zakończył działalność. "SiM" nie podzielił losu "Uzależnionych". Może i blog nie działał 'pełną parą' cały czas, bywały pewne powiedzmy przestoje, ale dziś świętujemy 10 lat. I nie byłoby to możliwe, gdyby nie redakcja, jej zaangażowanie, pasja, chęć do tego wszystkiego. Cieszę się ogromnie z tak zacnej rocznicy, oczywiście życzę kolejnych jubileuszy. Ale przede wszystkim dziękuję wam redaktorom za całą pracę, i z pewnością poświęcenie, bo bez tego mogłoby nie być tego posta.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękujemy za tak cieple slowa :) Miło nam, że ktoś nas docenia, że mamy dla kogo pisać. Aż się cieplej na serduszku robi, gdy czyta się takie komentarze :)

      Usuń
    2. O tak! Uwielbiałem śledzić SiM, kiedy były trzy wielkie redaktorki: gabisia9, domioka10 i właśnie i_am_collector. Po odejściu Gosi z SiM przeniosłem się na Uzależnieni, który był świetnym blogiem aż do pewnego okresu (kwtw) xd

      Usuń
  9. Ja napiszę też coś od siebie, oczywiście nie biorąc udziału w konkursie :) Pamiętam bloga za jego początków, moje konto również ma 10 lat, więc z mniejszymi/większymi postojami ten blog był ze mną. Był także z pewnością jednym z moich ulubionych blogów o Stardoll i zawsze do niego wracałam, żeby sprawdzić co się tutaj dzieje. SiM był dla mnie taki "wow", a redaktorzy to już w ogóle, podziwiałam ich poczucie stylu i marzyłam robić takie stylizacje jak oni. Pamiętam nawet jak podziwiałam Soxo hahaha, a teraz ona podziwia mnie... nie no, śmieję się, tak serio to pisanie na tym blogu było dla mnie czymś nieosiągalnym, ale jakiś czas po tym postawiłam sobie za cel pisanie tutaj. Akurat dobrze się złożyło, bo pojawił się casting na redaktorów. Wysłałam zgłoszenie, które poprawiałam i czytałam z milion razy. Kaja mi długo nie odpisywała, więc porzuciłam nadzieje, aż pewnego dnia dostałam wiadomość, że zostałam przyjęta :) Mega się ucieszyłam i pamiętam, że stresowałam przed pierwszym postem, którego też czytałam milion razy haha :D Bardzo chciałam żeby czytelnicy mnie dobrze przyjęli. Później, kiedy Kaja miała przerwę, a Soxo zaprosiła mnie do bycia współadministratorką było to dla mnie wielkie wyróżnienie, cieszyłam się, że mnie docenia. Okazało się, że na wiele blogowych spraw patrzymy tak samo, więc nasza współpraca jest bardzo udana :) Gdyby ktoś kiedyś takiej 13 letniej mnie powiedział, że będę współwłaścicielką Stardoll i My... zaśmiałabym się, popukała w czoło i pewnie zsikała w majtki. Ten blog to część mojego Stardollowego ja, mojej Stardollowej historii i mam do niego ogromny sentyment. Jest dla mnie z tego powodu bardzo ważny. Kurcze no, jaram się, że tu jestem :D To spełnienie moich internetowych marzeń za dzieciaka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Moje konto też ma 10 lat i ja kojarzę chyba wszystkie nagłówki, które były na tym blogu. Pamiętam, że wokół konkursów na nie było parę dram, że ktoś coś skopiował itp :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Na stardoll jestem od około 2008-2009 roku. Swoją przygodę rozpoczęłam na innym koncie (Yoryu), o które bardzo dbałam, włożyłam w nie dużo pracy oraz pieniędzy. Jak pewnie większość, na bloga trafiłam w okresie zdobywania darmówek (swoją drogą tęsknie za tym, fajna była z tym zabawa, mimo że rzeczy często były mało przydatne xD). Początkowo wpadałam tutaj sporadycznie, jednak sim wciągało jak narkotyk! Moja dbałość o konto wynikła głównie z tego, iż redaktorki inspirowały mnie, były moim stardollowym guru, imponowały mi pod każdym względem - wyczuciem stylu, pomysłowością, jak i kreatywnością. Przeżywałam każdą zmianę graficzną bloga (interesowałam się już wtedy grafiką oraz rysunkiem), większość nagłówków pamiętam do dzisiaj. Wszystkie dramy i próby kopiowania Was, których byłam świadkiem, przyprawiały mnie o palpitację serca! Mogę śmiało stwierdzić i myślę, że wiele osób tutaj zgodzi się ze mną, iż nie byłoby polskiego commmunity stardoll bez tego bloga! Po dziś dzień pamiętam nicki osób z polskiego "top", które w większości niestety porzuciły już grę. SiM jest również moją historią na stardoll, czymś stałym oraz niezmiennym, które mimo moich przerw dużych, jak i małych istnieje, rozwija się i trzyma niesamowicie wyrafinowany poziom. Dzisiaj w sumie zbyt dużo się nie zmieniło - Wy, nasze wspaniałe redaktorki oraz redaktor niezmiennie mnie inspirujecie. Pokazujecie iż moda - również ta stardollowa - nie musi być nudna, monotonna, że stardoll ewoluowało, a Wy razem z nim! Możliwe, że dalej podstawą moich outfitów na sd byłyby zasady ze złotego okresu stardoll, które niestety w większości przeszły już do lamusa. Dalej mogę liczyć na Was, na Wasze porady, na niesamowity smak oraz dbałość o każdy szczegół we wszystkich prezentacjach... I to jest piękne :) Życzę Wam, by ta gra jak najdłużej Wam się nie znudziła, bo Wasz trud dalej cieszy, nawet tych cichszych obserwatorów jak ja. Chciałabym zawsze móc mieć w głowie zakodowane, że SiM jest stałe i niewzruszenie trwa, nawet kiedy przekroczę już kolejną dekadę. Bo to, iż jest to najlepszy blog o tej chyba niszowej już w Polsce grze, mam w pamięci wyryte od nastoletnich lat.

    takasezexd

    OdpowiedzUsuń
  12. A ja najlepiej chyba wspominam swoje "5 minut" tutaj jako redaktor oraz wszelkie konkursy na makijaż miesiąca, bo tego nigdzie indziej nie było!

    OdpowiedzUsuń
  13. Wiele lat temu, korzystałam z darmówek i tak poznałam ten blog, ale czynnie czytam i komentuje od około 2 lat (?) - chyba hehe. Mam nadzieję, że blog będzie działam długo i nadal będzie głównym źródłem informacji dla osób, które nie mają czasu, a ten który mają poświęcają na swój blog. Tak, tak, wchodząc na stardoll, zajmuję się stylizacjami, blogiem itp, a tak na prawdę dowiaduje się o tym co się dzieje głównie z Waszego bloga i zazwyczaj po fakcie hehe

    OdpowiedzUsuń