2018/11/16

Hot Buys wool trench coat | rozstrzygnięcie konkursu

Jak już pewnie wszyscy zdążyliście zauważyć, ostatnio Admini zaszczycili nas kolejnym listopadowym HB - długim płaszczem, który trafił do sklepu Bonjour Bizou. Koszt jego zakupu wynosi 30 sd. Niestety na zapowiedzi wyglądał o wiele lepiej i nie tego się spodziewałam. Ostatecznie zdecydowałam się na jego zakup, ale w tamtym momencie w grze wystąpił jakiś błąd, po czym zostałam poinformowana o braku dostępności tego produktu, aż w końcu dałam sobie z nim spokój.
Podoba Wam się? Kupicie?




Niestety w konkursie na wykonanie stylizacji z sukienką HB (KLIK) wzięła udział tylko jedna osoba, toteż nie został on rozstrzygnięty. Poniżej możecie zobaczyć pracę, a autorkę zapraszam po nagrodę w wysokości 20 sd (zgłoś się w mojej KG).

9 komentarzy:

  1. Mi się całkiem podoba ten płaszcz, ten odcień brązu jeszcze akceptuje i może go kupię. Gratuluję, ja nie umiałam tej sukienki wystylizować :c

    OdpowiedzUsuń
  2. płaszcz jest bardzo ładny,wygrałam go w zakładach na wkręceni :D ale nawet nie wiedziałam że jakiś błąd jest z nim O.o nie brałam udziału w konkursie,gdyż sukienka mi się nie podobała i nie potrafiłabym nic z nią zrobić :/

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie kupię, na zapowiedziach wyglądał znacznie lepiej.
    Gdybym wiedziała o konkursie, pewnie wzięłabym udział :<

    OdpowiedzUsuń
  4. Lepiej wyglada realna wersja, nie kupie

    OdpowiedzUsuń
  5. chyba wolałbym, żeby ta kratka była bardziej wyrazista. raczej go nie kupię

    OdpowiedzUsuń
  6. Lepiej sie to zapowiadalo, nie kupie :( szkoda wlasnie ze nikt nie wzial jeszcze udzialu, nawet nie bylo z kim rywalizowac 😉
    Anulcia345

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi się, jest bardzo fajnie wykonany. Ja jestem na tak.

    OdpowiedzUsuń
  8. Płaszczyk jest bardzo fajny, musze wpaść po niego do Starplazy :D

    OdpowiedzUsuń