2018/11/16

SiM poleca

Z ostatniej dostawy do Callie's Picks nie wszyscy byli zadowoleni - ubrania nie są zbyt dobre jakościowo, aczkolwiek znajdą się takie, w które warto zainwestować - perełki sprzed lat. Ja również należę do grona osób, które nie kupiły nic albo po prostu z powodów sentymentalnych wybrały się na drobne zakupy. Kupiłam białe futro oraz torebkę, którą prezentuję w dzisiejszym poście. Dzięki zniżce zapłaciłam za nią 16 sd, a w stylizacji postawiłam na czerń z drobnym urozmaiceniem w postaci płaszcza. Koniecznie dajcie znać na jakie artykuły się zdecydowaliście, miłego wieczoru! :)
| Kolczyki - Otto | Sukienka - Nelly.com | Rajstopy - darmówka | Buty - Balmain Tribute | Bransoletki - Subcouture + Mortal Kiss | Płasz, torebka - Callie's Picks |

10 komentarzy:

  1. Te torebki to jedyne rzeczy, które kupię z tej dostawy. Fajna stylizacja, ale ten płaszcz jest rozpikselowany i to mi się w nim nie podoba.

    OdpowiedzUsuń
  2. torebkę już miałam,więc nie musiałam jej kupować,ale ogólnie jest bardzo fajna więc warto mieć ją w szafie :) stylizacja jest ładna

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  3. Torebkę miałam już wcześniej.
    Stylizacja jest prosta, za prosta.

    OdpowiedzUsuń
  4. ta torebka jest moją ulubioną i również polecam zakup
    co do stylizacji to jest poprawnie, ale nie ma w niej nic ciekawego. byłem zaskoczony, że to płaszcz z nelly, bo swoja jakością przypomina projekt ze stardesign

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. ten płaszcz nie jest z Nelly :D oryginalnie pochodzi ze sklepu Kohl's :)

      martusia-16

      Usuń
  5. Planuje zakup tej torebki,brakuje mi wlasnie czegos malego i czarnego do reki. Stylizacja, klasyczna jest ok :) coz.. kupie wszystko za sc, biale futro, suknie Heidi Klum i naszyjnik z animacja 😁
    Anulcia345

    OdpowiedzUsuń
  6. Torebkę zakupiłam. W stylizacji nie znoszę grafiki tego płaszcza, reszta za to fajnie się ze sobą komponuje.

    OdpowiedzUsuń
  7. Torebkę kupiłam, będzie idealnie pasować do większości stylizacji. Twoja jest bardzo ładna

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam ją, mam od dawna i często używam.

    OdpowiedzUsuń