2018/11/05

HOT or NOT

Cold_Iceberg.

Nie za bardzo mi się podoba pomieszanie żółtego i pomarańczowego (?). Nie do końca też leżą mi te szorty. Ogólnie stylizacja nie powala na kolana. NOT.


Stylizacja jest taka jakaś zwyczajna. Ja bardzo lubię proste połączenia, to również wyglądałoby ładnie gdybyś jednak zamiast spodenek założyła jakieś dłuższe jeansy. Warto pomyśleć nad zmianą torebki. Ta jest fajna, ale faktycznie żółty i pomarańczowy razem nie są zachwycającym połączeniem. NOT+.











Sindragosa

Podoba mi się dobór kolorów. Nie do końca przekonuje mnie ta czapka, ale poza tym całość na plus. Brakuje mi jedynie podszewki. HOT.



Ciekawe połączenie kolorystyczne dzięki tym czerwonym akcentom stylizacja nie jest nudna. Dużo się w niej dzieje, ale nie ma przepychu. Wszystko jest starannie dobrane. Dla mnie HOT.












ForeverViktoria

Domyślam się, że miało to być przebranie na Halloween i w tym kontekście nie jest to zbyt udana stylizacja. Halloween daje tyle możliwości, a wszędzie jest tyle inspiracji, że można by stworzyć o wiele lepszy kostium. NOT.


Przebranie jeszcze z Halloween, pewnie nie zdążyłaś ubrać lalki, aczkolwiek tak też nie jest źle. Zdecydowałaś się na bezpieczne połączenie z gotowy elementów, poza i ja uważam, że wyszło bardzo ładnie, stylizacja podoba mi się i jest odpowiednia na to święto. HOT.











Za tydzień ocenimy: Luxaeterna, ChOcoLaTEcece, aguuniek.

8 komentarzy:

  1. Najlepsza jest 1. Ta prostota się tu broni. 2 jak dla mnie to lekki chaos, a 3 zostawiam w spokoju, bo może ktoś jeszcze żyje halloween

    OdpowiedzUsuń
  2. Cold_Iceberg. najlepsza - zdecydowanie HOT+++!
    Dwie pozostałe HOT, ale bez szału jak dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. A mi się każda bardzo podoba. Sindragosa najbardziej!

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi szczerze mówiąc żadna się nie podoba, ale jeśli musiałabym wybrać to zdecydowanie Sindragosa :)

    OdpowiedzUsuń
  5. 1. Taka sobie, nie podoba mi się łączenie swetrów z szortami. Lubię wszystkie użyte tu ciuchy ale osobno
    2. Dla mnie świetna, tylko wybrałabym czapkę o lepszej jakości graficznej
    3. Spoko, ale nie ma co oceniać , gotowce nie robią szału

    OdpowiedzUsuń
  6. 1 nie przypadla mi do gustu,3 to nic specjalnego,2 bylaby swietna gdyby nie ta czapka :/
    Anulcia345

    OdpowiedzUsuń
  7. pierwsza w miarę ok,ale zmieniłabym szorty i dodała może jakieś kabaretki,druga też fajna,ale czapka do wywalenia,a trzecia to taka na halloween tyle że kapelusz,okulary i ten sznureczek na szyi to pomyłka,do wywalenia

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwsza stylizacja jest taka nijaka w moim odczuciu. Najbardziej przeszkadzają mi w niej spodenki orz buty. Za to podoba mi się połączenie kolorystyczne torebki i golfu (napis Roma).
    Druga za to jest naprawdę fajna, choć ta grafika niektórych elementów nie jest czymś za czym specjalnie przepadam. Wręcz jej nie znoszę. Ach ten stary Stardoll.
    Trzecia to gotowe elementy, cóż..

    OdpowiedzUsuń