2019/09/09

CZYTELNIK MIESIĄCA + AKTUALIZACJA LISTY HONOROWYCH CZYTELNIKÓW

Czołem kochani! Za nami kolejny miesiąc, a więc pora na kolejne podsumowania. Za sierpień minusiki dostają dwie osoby z listy Honorowych Czytelników. Wprowadziłam zasadę, o której pisałam miesiąc wcześniej - aby być na liście trzeba skomentować 90% postów w danym miesiącu (poza postami konkursowymi, loteriowymi itp.) Ostrzeżenia oznaczane będą kolorowymi kreskami przy nicku. W tym miesiącu blog skomentowało aż 30 osób z liczbą wyświetleń wynoszącą 9 648, za co pięknie dziękuję w imieniu całej załogi, bo to dzięki Wam mamy pozytywnego kopa do działania :) 

Czytelnik miesiąca



Gratulacje! Po nagrodę w wysokości 40sd zgłoś się w księdze gości rockarolla_ w ciągu 72h. 

 
Rozwiązanie loterii dla Honorowych Czytelników z poprzedniego miesiąca prezentuje się następująco:

kozaki z Balenciagi: Karolinnaaa2222
bluzka z Subcouture: -
sukienka z Limited Edition: sylwia5278
pasek Valentino: izolda1996-k
kolczyki z Alexander Wang: anulcia345
prezent z LŻ za sd: -
prezent z LŻ za sm: -

Po nagrody zgłaszajcie się w księdze gości rockarolla_ przed upływem 72h.
*jeżeli coś jest jeszcze w Plazie to dodajcie to do listy życzeń*

 
Loteria sierpniowa prezentuje się następująco:  


Przypominam, że zgłaszają się osoby z TEJ listy. Tym razem pierwszeństwo wyboru mają: Karolinnaaa2222 oraz mariola12333, jako osoby z największą ilością komentarzy w sierpniu. 

Zapraszam do obejrzenia zaktualizowanej zakładki z listą Honorowych Czytelników oraz Galerią SIM - dodany został poprzedni nagłówek autorstwa Cherry9713 oraz dwa pierwsze (najstarsze), które udało mi się odkopać w archiwach :)
 

6 komentarzy:

  1. Jest to dla mnie miłym zaskoczeniem. Zostałam czytelnikiem miesiąca. Dziękuję bardzo. :) Co do loteri sierpniowej wybieram czarną kurteczkę. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super, jestem w honorowych czytelnikach - wybieram "wybrany prezent z listy życzeń za sd :)

    OdpowiedzUsuń
  3. zgłaszam się,interesują mnie kolczyki lub prezent z listy życzeń za sd

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  4. To ja poprosze spódnicę

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń