2019/09/19

NOWE KOLEKCJE: MR. I EVIL PANDA

Hej! Ostatnie dni przyniosły nam dwie dostawy - do sklepu Mr. oraz Evil Panda. Ta pierwsza teoretycznie przeznaczona jest dla męskich dollek, jednakże często mogą zaopatrywać się tutaj także dollki płci przeciwnej. Czasami ubrania wykonane są tak, że pasują na każdą lalkę. Dla mnie jednak tym razem nic się nie znalazło, ale gdybym miała męską doll to na pewno kupiłabym spodnie w paski :) Nieco inaczej jest z kolekcją Evil Panda, ponieważ tutaj spodobało mi się kilka rzeczy, a mianowicie cały zestaw z pierwszego manekina z wyjątkiem butów oraz liliowy top za starmonety, który od razu kupiłam. A Wam jak podobają się kolekcje? Kupicie coś?


8 komentarzy:

  1. Meskie ciuchy sa ladne,ale nie pasuja na damska dollke i raczej ich nie kupie. Chociaz te rozpiete koszule i brazowy sweter wygladaja bardzo itwresujaco. Do drugiej dostawy mam mieszane uczucia xd

    OdpowiedzUsuń
  2. z mr. zakupię chyba ten brązowy sweterek, jest śliczny!
    a evil panda średnio mi się podoba, nie moje klimaty

    OdpowiedzUsuń
  3. Raczej nic nie kupie z tych sklepów, nie widzę tu nic dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Męskie nie dla mnie. Evil bardzo średnio.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jedyne co wpadło mi w oko to koszula z Frenkensteinem, szkoda że męska :(

    OdpowiedzUsuń
  6. kolekcja do Mr mnie nie interesuje zbytnio,ale czarny pasek jest spoko i nerka,jeśli chodzi o Evil Panda to średnia ta kolekcja,ale podoba mi się ten liliowy top za sm,ta liliowa sukienka i kurtka i biały gorset

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  7. Liliowy top zakupiony od razu a teraz zastanawiam się nad spodenkami we wzór flagi.

    OdpowiedzUsuń
  8. Gdybym miała męską lalkę to z Mr znalazłabym parę rzeczy. Z EP podoba mi się lawendowy komplet.

    OdpowiedzUsuń