2019/09/27

NOWE KOLEKCJE: ANDTIDOTE I CALLIE'S PICKS

Heeeej! W środę dostaliśmy nową kolekcję w sklepie Callie's Picks, natomiast dzisiaj do Plazy trafiło Antidote. Ciotka Callie tym razem inspirowała się magicznym światem, dzięki czemu w kolekcji oprócz ubrań mamy także jednorożce i wróżki do apartamentu. Ja zakupiłam sobie mrugające światełka. Może będę miała ochotę zrobić świąteczną aranżację i wtedy się przydadzą? :) Z ciekawostek: w CP pojawiła się spódnica z Fallen Angel, która wciąż jest dostępna w Plazie i to za niższą cenę. W dobie ostatnich zmian na stardollu w ogóle mnie to nie dziwi. 
W momencie kiedy piszę tego posta jeszcze nic nie wyprzedało się z Antidote, więc biegnijcie na zakupy, jeśli coś Wam wpadło w oko, bo kilku rzeczy za chwilę może już nie być. Ja kupiłam wyjątkowo dużo rzeczy, chociaż całościowo kolekcja tyłka mi nie urwała. Podoba mi się natomiast tło, będące tłem z teledysku Rosalii - Aute Couture (link na końcu postu). 
A jakie są Wasze opinie na temat tych kolekcji?

 

HEHE


ok. 2 minuty pojawia się tło znane nam z nowego Anti.

10 komentarzy:

  1. Wydałam wszystko co miałam, co do Stardollara na te Antidote. I raczej nie żałuję, bo kolekcja jest wyjątkowo fajna, aż mogłabym dokupić jeszcze coś więcej :) Szkoda, że płaszcz z pierwszego manekina wyprzedali, zanim zdążyłam tam nawet zajrzeć :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja już zrobiłam zakupy tutaj jak i tutaj i nie żałuje. Kupiła bym więcej ciuszków ale niestety wydałam wszystko

    OdpowiedzUsuń
  3. Antidote w ogole mnie nie obchodzi - nie mam ss. Dostawa do CP to jakas zenada. Jest type roznych trendow ktore mogliby dodac do plazy a oni wybieraja takie smieci. Kogo to w ogole zadowala? Nie wiem czy nawet jakies dzieci moze to cieszyc...

    OdpowiedzUsuń
  4. z anti mam już wszystko, co chciałam <3 świetna kolekcja!
    cp to kolejny raz nieśmieszny żart

    OdpowiedzUsuń
  5. CP to porażka a Anti całkiem fajne. Od dawna nie kupiłam z tego sklepu tylu rzeczy , dodatkowo były całkiem tanie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Z Cp nie kupuje nic, z Antidote kupiłam kilka rzeczy, kolekcja taka sobie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nic nie kupiłam. Ogólnie takie sobie te rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
  8. dostawa do Callie's Picks jest beznadziejna i niczego nie kupiłam,zaś kolekcja Antidote mnie nie interesuje bo nie jestem SS

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie, że wróciła sukienka z McQueen Tribute. Gratka dla takiego fana jak ja. Antidote fajne, chociaż tak naprawdę nie wnosi niczego nowego do garderoby. To wszystko było lub jest w innych sklepach w podobnej postaci, z tą różnicą, że nie jest dosłowną kopią rzeczy z wybiegów. Tak naprawdę przydał mi się tylko trencz inspirowany Burberry.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń