2019/09/23

INFO: NOWE ZASADY PŁATNOŚCI

Dzisiaj do skrzynek dostaliśmy wiadomość informującą o nowej, internetowej platformie, która od tej pory będzie odpowiedzialna za płatności w grze. Od teraz przy kupowaniu stardollarów lub superstar pośrednikiem będzie Xsolla. To by wyjaśniało liczne problemy, które ostatnio mieliśmy na stardollu (niedziałający bazar czy różne pomyłki w grze). Z tej okazji dostaliśmy promocję - za pierwsze doładowanie superstar zapłacimy o 20% mniej dostając 20% więcej stardollarów. Pięknie to wygląda prawda? Niestety to tylko pozory. Dlaczego? Bo od teraz oferta stała będzie droższa. Z punktu widzenia użytkownika współpraca Stardolla z Xsollą to kompletna porażka, dlatego że od teraz np. za zakup kartą jednorazowego (miesięcznego) superstar zapłacimy nie 16 zł z kawałkiem, tylko aż 21,90 zł, natomiast przy zakupie odnawialnego - 19,20 zł. Subskrypcję teoretycznie można w każdej chwili anulować, ale aby to zrobić nie wystarczy tak jak wcześniej odznaczyć ptaszka na swoim stardollowym koncie, tylko "kontaktując się z Działem Obsługi Klienta firmy Xsolla pod adresem help.xsolla.com". Od teraz nie ma także możliwości zakupu pakietu superstar na 3 tygodnie. Jest tylko na miesiąc i niezależnie od metody płacenia (kartą, komórką czy czymkolwiek) zapłacimy taką samą kwotę. Z mojego punktu widzenia (jako osoby, która płaciła kartą kupując pakiet superstar w nieregularnych odstępach czasowych) jest to kompletna lipa, bo teraz funkcjonując w ten sam sposób musiałabym płacić aż 5 zł więcej. Zdaję sobie sprawę z tego, że obecnie wszystko drożeje i ceny się podnoszą, ale wydaje mi się, że Admini odlecieli trochę za bardzo. Dla dorosłych, pracujących graczy być może nie będzie to jakaś wielka różnica, ale dla wszystkich dzieciaków i nastolatków, które płaciły za doładowania przykładowo z własnego kieszonkowego to jakaś masakra. Zostaliśmy postawieni przed wyborem - przestać grać czy płacić więcej.
A Wy co myślicie o tych zmianach? Jakie są Wasze odczucia? 





35 komentarzy:

  1. tragedia! zazwyczaj kupowałam ss na 3 tygodnie z komórki, bo zostawało mi 12 złotych po pakiecie w jakim mam telefon, a teraz jeśli będę chciała przedłużać, to i tak będę zmuszona wydawać "realne" pieniądze na wyższe doładowanie

    Celinelle

    OdpowiedzUsuń
  2. pogrzało ich totalnie! to chyba jakiś nieśmieszny żart..

    OdpowiedzUsuń
  3. Dodatkowo przy jednorazowym zakupie Superstar nie otrzymamy Stardollarów. Do kitu po całości :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zauważyłam tego, ale rzeczywiście :O A o prezentach przy zakupie ss też już możemy tylko pomarzyć:/

      Usuń
    2. Może zmienią przez to jakoś system benefitowania Superstar, nie tylko jakimś weekly giftem, ale póki co wygląda to bardzo słabo :)

      Usuń
    3. A mi się i tak podstawia tylko ta opcja odnawialna. stardollowy10

      Usuń
    4. Bo zakładka z jednorazową ofertą SS jest w karcie "OFFERS", zaraz pod paskiem, który wyświetla opcje zakupu stardollarów, a nie w dziale Superstar.

      Usuń
    5. czyli przy zakupie SS nie dostajemy żadnych stardollarów?

      Usuń
    6. Nie, jeśli wybierasz opcję, która się nie odnawia co miesiąc.

      Usuń
    7. Mar, beta testerze - zrup coś! 😢

      Usuń
  4. Co za syf, ja zawsze płaciłam przelewem :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nadal możesz płacić przelewem, tylko, że płacisz więcej:(

      Usuń
    2. I byłabym w stanie to przełknąć, gdyby nie fakt, że nie ma w tej ofercie stardollarów. To jakaś żenada

      Usuń
  5. To ja już chyba rezygnuje z stardoll. ( :

    OdpowiedzUsuń
  6. Od jakiegoś już czasu przymierzam się do całkowitego zaprzestania logowania się na SD, bo szkoda czasu, pieniędzy, a i nie odnajduję się już tam, tak jak kiedyś i po prostu mnie to zaczęło nudzić. Po tym, jak zobaczyłam oferty płatności, tylko mi to sprawę mojego odejścia ułatwiło. :) Najgorsza jest właśnie opcja wykupienia Superstar bez Stardollarów, 21,90 za miesiąc benefitów, które są tego kompletnie niewarte, kabarecik.

    OdpowiedzUsuń
  7. Już od dawna nie mogę doładować sobie Superstar. Mogę tylko doładować sobie Royalty. ;) Haha! ;) stardollowy10

    OdpowiedzUsuń
  8. Na początku wydawalo mi sie,ze to bardzo kuszaca oferta. Ale dzieki temu co napisalas,widze jak bardzo niekorzystna jest ta zmiana. Tylko sie cieszyc,ze coraz bardziej igonruje stardoll i nie mam zamiaru wydac żadnej zlotowki na te gre.

    OdpowiedzUsuń
  9. 150 złotych za doładowanie!!!


    Najgorsza zmiana i coś czuję, że nawet najwytrwalsi gracze będą chcieli skończyć:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. + Ciekawi mnie też jak teraz będą i czy wgl będą oferty przed sklepami limitowanymi... No bo 50% raczej się już nie spodziewam:(

      Usuń
  10. Już wiem o co kaman. Totalnie im się w głowach popierniczyło. A tak pieknie mi szło

    OdpowiedzUsuń
  11. Brak mi słów... Wściekła jestem. SS raczej już nie kupię.

    OdpowiedzUsuń
  12. Już nie ma darmowego pokoju czatowego. Ten, który był za darmo obecnie kosztuje 3 stardolary. stardollowy10

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. whaaaaaaaaaat
      Jeszcze trochę i trzeba będzie płacić za samo założenie konta

      Usuń
  13. "Przestać grać, czy płacić więcej" - nie powiedziałabym, że to jedyne drogi. Jestem na Stardoll od 2010 to szmat czasu i doładowywałam SS max 3-4 razy. Da się grać bez setek SD i SS, czy Royalty. Tylko trzeba chcieć.
    Ogólnie przez ten czas Stardoll bardzo się zmieniło, nowe funkcje, nowy wygląd. Na wszystkie "nowości" idą pieniądze, które administratorzy czerpią od użytkowników. A skoro mogą sobie oni pozwolić na podwyżkę ceny to znaczy przede wszystkim, że użytkownicy kupują bardzo dużo SS i SD. Może czeka nas jakaś rewolucja na stronie... Zobaczymy
    W każdym razie można grać bez udogodnień i może będzie przy tym większa zabawa :D
    ~monikakuchejda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta gra jest skonstruowana tak, aby ludzie chcieli doładowywać ss, bo dzięki temu mają więcej radochy z gry. Są np. ludzie, którzy lubią projektować i sprzedawać swoje projekty. Ja osobiście mogę grać nie doładowując ss, ale wtedy nie będzie już żadnych loterii ani konkursów na blogu. A to raczej blogi gwarantują więcej zabawy niż sam stardoll. Więc ze stwierdzeniem, że będzie większa zabawa to akurat bym polemizowała :))

      Usuń
    2. podpisuję się totalnie pod słowami Rocki.
      bez ss tak naprawdę nie ma się nic... ani nie można sobie pozwolić na zakup nowych kolekcji, ani niczego z bazaru..

      Usuń
  14. Na Starblogu we wpisie INTRODUCING XSOLLA! chyba została zablokowana możliwość dodawania komentarzy. ;) stardollowy10

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też to zauważyłam, bo chciałam dodać komentarz xD
      Ale czemu mnie to nie zdziwiło? :D

      Usuń
    2. + odpisywanie ludziom tej samej wiadomości kopiuj/wklej xD

      Usuń
  15. Pod ostatnim postem na ig ludzie już ich krytykują, mam nadzieję, że się ugną. Podobno to nadzieja umiera ostatnia...

    Celinelle

    OdpowiedzUsuń
  16. Próbowałam doładować sd i chciałam zrobić to przez telefon. Czyli tak jak wcześniej robiłam a nie przez konto bankowe i pisze mi że nie można użyć tej metody płatności przy podanej kwocie. No i co teraz?

    OdpowiedzUsuń
  17. Niestety ja nie jestem w stanie podpowiedzieć, bo nie kupowałam niczego przez telefon po zmianach. SS kończy mi się dopiero w październiku i wtedy zobaczę co dalej.

    OdpowiedzUsuń
  18. śmiech na sali,admini sobie strzelili w stopę tymi cenami,to ja już nie zamierzam wykupować SS jak oni tak wyrabiają....poza tym jak zobaczą,że mniej ludzi wykupuje SS to może z powrotem przywrócą stare ceny,bo nikt nie wykupi sobie statusu za 21.90,ja doładuję konto w tel za 30 i wolę wykupić sobie pakiet na smsy i nielimitowane minuty niż wydawać na status na sd

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń