2019/09/06

NOWA KOLEKCJA: LIMITED EDITION

Hej! Dzisiaj około 15.30 w Plazie pojawiła się nowiuśka kolekcja Limited Edition. Do tej pory niektóre rzeczy zdążyły się już wyprzedać. Ja oceniam ją jako średnią, bo chyba najbardziej spodobało mi się wnętrze, którego i tak nie kupiłam, bo prawdę powiedziawszy mam już za dużo tych wszystkich wnętrz i nie potrzebuję kolejnego. Kupiłam za to kilka innych rzeczy, a najbardziej jestem zadowolona kolczyków na jedno ucho oraz pomarańczowej torebki.
A jak tam Wasze zakupy? :)


 

9 komentarzy:

  1. nie dość że kolekcja jest droga to do tego brzydka,ja kupiłam tylko pomarańczową kopertówkę i fioletową koszulę,chciałam jeszcze żółtą torebkę ale jest za droga i zrezygnowałam z niej

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  2. Słaba kolekcja. Kupiłam pomarańczową torebkę i kolczyk. Fajne wnętrze.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakos rewelacyjnie to jednak nie wyglada. Nie zaluje ze nie mam SS. Mam nadzieje ze w koncu dodadza stare kolekcje do bazaru.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest bardzo spoko :) Wreszcie kupiłam coś więcej niż jeden przedmiot, a to już coś!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak dla mnie kolekcja taka sobie, kupiłam 2 torebki, kolczyki, różowe spodnie, gorsetową sukienkę i krótkie spodenki

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak dla nie nie ma sząłu i kompletnie nic mi się nie podoba. Chyba poprostu nie mój gust i tyle.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ogólnie słabo. Wnętrze faktycznie jest ładne.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo podoba mi się to, że wyciągnęli ostatnią kolekcję couture Schiaparelli najpierw w Voile, a teraz na drugim piętrze LE, bo była przepiękna.
    Dziwi mnie tylko to, że strona, która wyciąga od nas ogromne pieniądze nie dość, że jest zbugowana na każdym kroku, to jeszcze zatrudnia ludzi, którzy robią kiepską robotę. Nie dość, że średnio rysują te ubrania, to jeszcze zdarza im się przenosić praktycznie 1:1 ze zdjęć publikowanych na stronie Vogue.
    https://assets.vogue.com/photos/5d19c6af7144e4000975d1ba/master/pass/_ALE0060.jpg
    Ten top z pelerynką układa się DOKŁADNIE tak samo.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja zakupiłam tylko wnętrze. Całość jest średnia + poszaleli z cenami, ale gdybym zdążyła na żółtą torebką BALENCIAGA to bym ją kupiła, no ale..

    OdpowiedzUsuń