2019/09/13

queen is back

No cześć! Nie miałam zamiaru tutaj wracać, jednak czasem działają różne dziwne stwory, które powodują, że robisz coś ponadto, co tak naprawdę się dzieje w realu. Po prostu to jest ten jeden moment. Pomimo tego, że mam teraz sporo na głowie cieszę się, że tu jestem!

Posty ode mnie będą się pojawiać nieregularnie - ciężko jest tworzyć stylizacje z zaledwie kilkoma stronami szafy, ale spokojnie - z pomocą moich przyjaciół, staramy się tą moją wirtualną szafę uzupełnić.

dla tych, którzy mnie nie kojarzą lub są nowi, moje konto, które zostało usunięte ponad miesiąc temu miało nazwę marta32222

9 komentarzy:

  1. No nareszcie! Ileż można było czekać na Twój powrót :D Życzę, aby szafa szybko się wypełniła, chociaż nawet i bez tego nie brakuje Ci inspiracji. Świetna stylka!
    ~Rocka

    OdpowiedzUsuń
  2. Ty jesteś podobna do słynnej Marty32222. :) stardollowy10

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna stylizacja :)

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  4. A mówiłam! :D Witaj na nowo!
    Piękna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Miło Cię znów widzieć. Stylizacja jest ok, ale jest taka dziwna. W szczególności te kolczyki na koszuli.

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie ze wrocilas,blog inaczek bylby troche pusry :( stylizacja niesetety tym razem mi sie nie podoba.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciesze się że wróciłaś. Stylizacja jest mega jak dla mnie.

    OdpowiedzUsuń