2019/09/07

Wzorki i desenie Vol. 2

Cześć! Tak jak obiecałem przychodzę do Was ze spodniami- nareszcie! No niestety tym razem tylko jeden, ale za to bardzo mocny wzór, czyli paski. Musiałem za pomocą białych tapet ze StarDesign usunąć kawałek kołnierza z bluzki, bo mi się nie podobał i mnie denerwował.
Subcouture Gold Look Earrings | LE Fringe Earrings | Balenciaga Inspired Ruffle Top | Balenciaga Inspired Belt | LE Logo Black Thin Belt | Young Hollywood Maddie Pants | Antidote See All Caryall | LE Pantashoes

9 komentarzy:

  1. piękna stylizacja :)

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  2. Łał. To mi sie strasznie podoba. :*

    mariola12333

    OdpowiedzUsuń
  3. Postarałeś się, śliczna stylizacja, w moim guście :)

    OdpowiedzUsuń
  4. W sumie to jakby były dwa wzorki - pasy na spodniach i bluzka tez wygląda z daleka jakby była w malutkie czarne kropki (tak wiem że to nie jest wzór xd) Całość mi się bardzo podoba, fajnie wpisuje się w moje klimaty.

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialna, fajnie wyglada tutaj ta plastikowa torebka :)

    OdpowiedzUsuń