2019/09/05

NOWA KOLEKCJA: FALLEN ANGEL DECOR + NEWSY

Czołem! W środę powitaliśmy w Plazie nową dostawę mebli w sklepie Fallen Angel Decor. Na skrzynki trafiła także wiadomość o nowej kolekcji Limited Edition, z okazji której admini dodali promocję +50% stardollarów na wybrane pakiety (szkoda że nie 500+ :D). Otrzymaliśmy także powiadomienia o tym, że możliwość zmiany nicku jest limitowana i wkrótce się skończy. Tak więc jeżeli ktoś ma zamiar zmienić swój nick - powinien się pospieszyć.
Jakie są Wasze odczucia w świetle tych newsów? Dajcie znać!



 

7 komentarzy:

  1. Przy pakiecie na 3k sd jest aż 1500+ ;)

    Szukam wolontariusza, który poczeka jutro na kolekcję i kupi mi wszystko!

    Myślę, że kolekcja może być epicka, a FA jest fajne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapowiedz LE wyglada obiecujaco 😄 Slabo,ze juz wycofuja te opcje. Jak widac nie oplacilo im sie haha z FA Decor ladne jest tylko wnetrze, te dekoracje takie niepotrzebne.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nic dla mnie raczej. A zmiana nicku za kasę, to głupota.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wnętrze jest mroczne ale bardzo mi się podoba. Może kiedyś coś zakupię. Co do zmiany niku jestem zaskoczona że coś takiego można zrobić. Bardzo mi się podoba ta opcja :)

    OdpowiedzUsuń
  5. z ofert nie skorzystam na pewno,a kolekcja mnie nie interesuje bo nie dekoruję apartamentu

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  6. Z oferty skorzystałam, bo akurat kończyło mi się SS. Kolekcja sama w sobie średnia, ale wnętrze piękne ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo nie podoba mi się posunięcie administracji, która planuje usunięcie możliwości zmiany nicku! Serio, to była jedna z naprawdę fajnych opcji. Wnętrze z dostawy Fallen Angel jest naprawdę klimatyczne, fajne. Pewnie je kupię jakoś w najbliższym czasie.

    OdpowiedzUsuń