2019/09/15

KONKURS "Witaj szkoło!" - GŁOSOWANIE

Dotarło do mnie aż 11 fantastycznych stylizacji, za co bardzo dziękuję! :) Szkolny look, o którym była mowa w treści konkursu zinterpretowaliście na różne sposoby co jest super. Nie chciałam narzucać Wam określonego stylu i jestem bardzo zadowolona, że każdy zrozumiał treść konkursu nieco inaczej. W tym etapie o wygranych decydują czytelnicy.
Proszę każdego o oddanie trzech głosów. Ankieta będzie otwarta przez tydzień. 
Zapraszam do rozwinięcia postu i zachęcam także do dzielenia się swoimi opiniami w komentarzach!


 
1.

2.                                                     3.

                


4.                                                    5.


 6.                                                  7.

 

8. 
 

           9.                                                         10.




11.









11 komentarzy:

  1. Wow, mega cięzki wybór :D Jestem w szoku, że aż tyle osób się zglosiło :D


    Powodzonka

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiem skąd te buty że stylizacji 8., ale ich pragnę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. te buty są z Hot Hot Buys,jeśli się nie mylę :)

      martusia-16

      Usuń
  3. szału nie ma,ale zagłosowałam

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  4. Zagłosowałam :D Fajnie, że jest tak dużo stylizacji

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgadzam się z Martą, szału nie ma. Nie ma stylizacji, która by mi się mega spodobała, jednak oddałam głos na Karolinę:)

    OdpowiedzUsuń
  6. 4 kojarzy mi się z retro, ciekawa jest, w takim starym stylu.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Zaglosowane, 10 fajna taka w sam raz do szkoly :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ła była pewna że wszystkie stylizacje będą mega odjechane bardziej niż moja ale widzę że nie jest tak ze mną źłe.

    OdpowiedzUsuń
  10. 4 najlepsza! super klimat

    Celinelle

    OdpowiedzUsuń