2019/09/23

NOWE KOLEKCJE: ORIGINAL FUTURE I GIARDINI

Siema! W piątek do Plazy trafiła nowa kolekcja Original Future, a dzisiaj (poniedziałek) otrzymaliśmy dwa piętra w sklepie z roślinkami - Giardini. Ciuchy z OF jak dla mnie są kompletnie nie w moim stylu, więc nie wybieram się na zakupy. Giaradini natomiast zawsze zaskakuje mnie dokładnością wykonania. Roślinki, które możemy tam kupić wyglądają nad wyraz realistycznie, a do tego najnowsza kolekcja nawiązuje do jesieni. Dla siebie jednak nic ciekawego nie znalazłam, ponieważ nie planuję robić ogrodu w swoim apartamencie w najbliższym czasie.
Dajcie znać jakie jest Wasze zdanie o obu dostawach :)


6 komentarzy:

  1. Ciuchy baardzo słabe, nic nie kupię. Kolekcja Giardini za to bardzo ładna, ale nie urządzam ogrodów :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Dostawa do OF chociaz w wiekszosci sklada sie z beznadziejnych ciuchow, to ma kilka fajnych rzeczy: tshirt oversize i rozowy plecaczek. Dostawa z roslinami... calkiem ciekawa :D moze kiedys cos kupie, niezle wygladaja te roslinki ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. O nowej kolekcji nawet nie miałam zielonego pojęcia. Zaraz zobaczę czy cos mi przypadnie do gustu. A te dwa pięterka z roślinkami są mega. Coś się wymyli w apartamencie

    OdpowiedzUsuń
  4. OF jest bardzo fajne:p kupię kilka rzeczy

    OdpowiedzUsuń
  5. jedna i druga dostawa mnie nie interesuje,roślin nie kupuję bo nie urządzam pokoi,a ubrania do Original kompletnie mi się nie podobają,wgl nie przepadam za tym sklepem bo ciuchy w takowym stylu do mnie nie przemawiają

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń