2019/09/28

Wzorki i desenie Vol. 2

Nieskromnie powiem, że uwielbiam ten look;)

Krata, moro i skóra- jak dla mnie świetne połączenie, ale nie wiem jak wypadłoby w realnym świecie... Musiałem się postarać, żeby marynarka nie wystawała z szortów, użyłem do tego spodenek z underneath, białych koszulek z FA oraz białych tapet z Stardesign.
LE Long Stone Shape Earrings L | LE Long Stone Shape Earrings R | Stardoll Feat. Claudentia Checked Blazer | LE Wide Patent Leather Belt | LE Pleated Leather Shorts | Young Hollywood Madonna Grammy Thights | Jeremy Scott Inspired Camouflage Martens

9 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. marynarka w połączeniu ze spodenkami i paskiem wygląda ładnie, ale reszta mi się nie podoba. buty są okropne.
    jak dla mnie mocno średnia

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba się przekonam do tej marynarki, bo tutaj wygląda świetnie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Spodenki z marynarką wyglądają cudownie *-* Buty nie do końca mnie przekonują, ale nie są złe :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie się całość bardzo podoba! Marynarka super wygląda z tymi szortami.

    OdpowiedzUsuń
  6. ogólnie stylizacja jest bardzo ładna,ale buty mi się nie podobają :x

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne dopasowanie marynarki i spodenek. :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Chyba dałabym inne buty, te mi tutaj nie pasują

    OdpowiedzUsuń
  9. Buty mi tu nie pasują niestety.

    OdpowiedzUsuń