2019/09/26

papierosy


11 komentarzy:

  1. ogólnie bardzo ładna,ale nie podoba mi się ta torba,dla mnie ona jest brzydka

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  2. Torba nie za bardzo ale ogólnie stylka świetna tak jak na Mistrza Spodni z Szerokimi Nogawkami przystało. :) stardollowy10

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgadzam się z resztą torba nie pasuje, ale reszta tak

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam te spodnie, oddałabym nerkę żeby mieć takie w realu. Torba trochę nie w kolor, może jak na moje, ale stylizacja wciąż super :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Torba mi się nie podoba, jest za wielka. Reszta prezentuje się za to świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja bardzo lubie te torbe. W sumie to nawet tamta dostawa do Sub do takich mnie przekonala. Mysle jednak ze w tej stylizacji ona kompletnie nie pasuje. Ogolnie jakos nie podoba mi sie... za to twarz dollki i fryzura wygladaja niesamowicie :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Stylizacja super ale torbę bym wywaliła stąd.

    OdpowiedzUsuń