2019/09/14

NOWE KOLEKCJE: FALLEN ANGEL, CALLIE'S PICKS ORAZ VINYL

Cześć! W zeszłym tygodniu klasycznie dostaliśmy trzy nowe kolekcje. Tym razem padło na Fallen Angel, Callie's Picks i Vinyl. Ta pierwsza jest całkiem fajna. Sporo w niej dodatków, przez co nie zmieściła się na pierwszym piętrze. Z tego też powodu wrzucam dwa screeny z tego sklepu. Ciotka Callie tym razem inspirowała się - a jakże! - szkołą. Według mnie jest to jednak totalny niewypał i nie zamierzam robić zakupów. Irytuje mnie, że Callie znów wypuszcza kolekcje w niewielkich odstępach czasowych. Człowiek nie zdąży jeszcze zrobić zakupów, a tu już nowa kolekcja :/ Dostawa w sklepie Vinyl również mnie nie porwała. Śmieszne za to jest dla mnie, że dokładnie taka sama koszulka z zespołem Metallica pojawiła się w sklepie nelly.com, tyle że w damskiej wersji. Jakby nie można było obu koszulek wrzucić do jednej kolekcji xD
 A jakie są Wasze opinie?



 



8 komentarzy:

  1. Mega podoba mi się dostawa FA, w końcu jakieś fajnie wykonane rzeczy wpasowujące się w mój styl. CP bardzo słabe i też mam en problem co Ty (ale przez wyszukiwarkę można znaleźć i kupić poprzednią kolekcję).
    Vinyl to jeden z moich ulubionych sklepów, ale ta kolekcja niestety niezbyt mi się podoba.
    Też zauważyłam tą koszulkę XD

    OdpowiedzUsuń
  2. Szału nie ma. Raczej zakupów nie będzie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dostawa FA jest całkiem niezła. Za jakiś czas zaopatrzę się w niektóre rzeczy. CP to nieśmieszny żart :S Vinyl mocno średnie, niewiem czy coś kupię.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nowa kolekcja w Fallen Angel jest naprawdę fajna. Najlepszy w niej jest czerwony top za fioletową walutę, który od razu znalazł swoje miejsce w mojej szafie. Vinyl ma kilka ciekawych rzeczy. Bardzo podoba mi się bezrękawnik (?) z pierwszego manekina.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kupię pewnie wszystko za starmomety, bo zawalają mi portfel, ale o ile zawsze uwielbiałam sklep Vinyl, tak teraz jestem straszliwie zawiedziona. Po Callie's nic się nie spodziewałam, by się nie zawieść a Fallen Angel super. I nawet nie taki drogi :)

    OdpowiedzUsuń
  6. z kolekcji Fallen Angel podoba mi się czarna koszulka,siateczkowy sweter,pasek,nerka i czarny choker za sd,kolekcja CP jest koszmarna,kupię tylko te zielone skarpetki,kolekcja Vinyl kompletnie nie w moim stylu i nic nie wyląduje w mojej szafie

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  7. Straszne dno. Z ta szkola mogli sie bardziej postarać.. na sd bylo tyle ciuchow w szkolnym stylu i do tego tak cennych. Czemu tylko jedno pietro?

    OdpowiedzUsuń
  8. Ostatni sklep ta nowa kolekcja mi się nie podoba. Calie być może coś kupię ale nie wiem jeszcze do końca. Za to pierwszy sklep to jest totalna bomba.

    OdpowiedzUsuń