2019/10/10

NOWE KOLEKCJE: ROYALTY, MUSEUM MILE MSW I CALLIE'S PICKS

Cześć! Na wstępie przepraszam za opóźnienia z dodawaniem nowości, ale doszło mi kilka spraw, z których muszę się wywiązać w terminie przez co czas na granie w stardoll trochę mi się zmniejszył. Mam jednak nadzieję, że nie przeszkadza Wam taka forma postów z kilkoma nowościami w jednym.
Od zeszłego piątku pojawiły się nam trzy kolekcje: Royalty, Museum Mile MSW oraz Callie's Picks.
Royalty wypadł całkiem spoko, chociaż ciuchy to w większości nie mój styl. Są jednak przyzwoicie wykonane. Nowości, a raczej starocie w sklepie Museum Mile to nic innego jak zbiór ciuchów z poprzednich sklepów MSW. Coś jak Callie's Picks. Wiem, że ten konkurs obchodzi w tym roku swoje dziesięciolecie, ale dla mnie ten pomysł to jakaś żenada, zwłaszcza że admini wybrali chyba jedne z najbrzydszych rzeczy ze sklepu MSW.
Ciotka Callie też się nie popisała moim zdaniem. Halloweenowa kolekcja nie zachwyca, aczkolwiek jest kilka fajnych rzeczy, który kupię, a mianowicie czarny beret oraz sukienka z ostatniego manekina.
A Wy co myślicie? Dajcie znać!




10 komentarzy:

  1. W kolekcji Museum Mile z MSW jest tyle dobrego, że przypomniała mi o tym sklepie i kupiłam dużo fajnych rzeczy xD
    A co do Callie's Picks - dziwne byłoby gdyby kolekcja była chociaż przyzwoita. Przyzwyczailiśmy się już chyba, że sklep ten przywraca tylko chłam xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Z Royalty kupiłam obie torebki i pomarańczowy płaszczyk. Nowa kolekcja Callie to jakaś tragedia... nic nie kupuję.

    OdpowiedzUsuń
  3. MM... nic fajnego. Polecam jedynie szpilki,ktore juz mam. Smieszne ze dodali rzeczy ktore dawniej byly bonusami przy doladowaniu hahah Royalty... kilka rzeczy podoba mi sie, ale nie mam czlonkostwa. Uwielbiam to wloskie wnetrze <3 szkoda ze nigdy go nie bede miec. CP mam podobne zamiary:beret i sukienka :) reszta racze nie dla mnie. Znowu chyba jakis blad bo dodali rzecz z yh xd

    OdpowiedzUsuń
  4. Roality jedyne co mi narazie wpadło w oko to kiecka z 4 manekina. Co do reszty musiała bym się dobrze zastanowić. Drugi sklep to totalna porażka. Nawet nie wiedziałam że to są starocie. Ciotka Callie też się nie popisala

    OdpowiedzUsuń
  5. Royalty kupiłam torebkę "fendi", płaszcz pomarańczowy, więcej nic nie kupię, nie mam ss i mieć nie będę przez zmiany. Museum Mile, to porażka, z jedna lub dwie rzeczy wartr uwagi. CP hm... no coś bym kupiła, ale teraz jestem zwykłym nss więc muszę oszczędzać. XD

    OdpowiedzUsuń
  6. kolekcja MM jest beznadziejna,admini się nie wysilili,co to mi za kolekcja zbiór starych ciuchów i to na dodatek tych beznadziejnych,w kolekcji Royalty nie które rzeczy są fajne,ale brak statusu,kolekcja Callie jest beznadziejna,a na dodatek nie wiem czy ktoś zwrócił uwagę na to ale cena skrzydeł mnie rozwaliła,77 sd??kto to kupi?? xD

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to nie są skrzydła z YH? Ktoś wyżej napisał, że jest jakaś rzecz z YH, ale która to nie mam pojęcia :D

      Usuń
    2. Mi się WYDAJE, że mogłby być kiedyś limitowane, chociaż to nadal totalnie bez sensu z ich strony. Ja chciałam je kupić, no ale kuźwa nie za 77sd.

      Usuń
  7. Royalty jest całkiem dobrze wykonana, ale rzeczy te nie są w moim stylu. MSW poszli po najmniejszej linii oporu, szkoda, że jak już dodawali stare ciuchy to mogli wybrać ładniejsze. CP słabe jakościowo, ale podoba mi się czarna połyskliwa sukienka i chocker (co prawda jest do salonu, ale jest boski :D)

    OdpowiedzUsuń
  8. Royalty najlepiej wypada, jak narazie patrzę, ale muszę się bliżej przyjrzeć, bo nie byłam na sd cały tydzień :S

    OdpowiedzUsuń