2019/10/06

Made in the USA

*Jako, że nie mam możliwość odpisywania na komentarze po prostu ciągle mi sie coś wczytuje po czym odświeża to zamierzam odpisać na początku nowego posta: "Bluzka z Antidote posiada spadek z boku. Spodnie są założone idealnie na doll i żadna z bluzek nie wystaje spod spodni. Polecam się zapoznać z artykułem jeśli coś komentujecie następnym razem i serdecznie pozdrawiam!"*


Dziś chciałem stworzyć coś z moimi ulubionymi spodniami sprzed kilku lat. Co o nich osobiście sądzicie?


okulary- Aleksander Wang,
koszula- Alexander Wang,
torby- Basic + YSL + broszka (Callie's picks) + naszyjnik (Fallen Angel),
spodnie- Callie's Picks,
buty- Voile.

8 komentarzy:

  1. Meeega! Spodnie są super, chciałabym je mieć.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo chciałam kiedyś mieć te spodnie (swoją drogą wciąż nie mam xD). Zawsze jednak widziałam je w trochę innego typu stylizacjach, w bardziej rockowej wersji, stąd ten outfit nie do końca wpisuje się w moje gusta. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Te włosy to stardesign? (Jeśli tak to gdzie je kupię!)
    Stylka jest super! Podwójna torebka- HIT!

    OdpowiedzUsuń
  4. A mi sie bardzo podoba, uwielbiam cos takiego nosic w rzeczywistości! Jedynie mam zastrzwzenja do okularow (nie lubiw tych oprawek) i ulozenia torebek (wygladaja nienaturalnie).

    OdpowiedzUsuń
  5. Mega mi się podoba, a te włosy pasują idealnie ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Dwie dziwnie ułożone torby i jeszcze do tego broszka którą uwielbiają turczynki - nie moja bajka

    OdpowiedzUsuń
  7. Osobiście stylizacja mi się podoba. Spodnie są mega i podoba mi się w nich to że mają podwinięte nogawki. Jak bym miała oceniać w skali od 1 do 10 było by to 11! <3

    OdpowiedzUsuń