2019/10/27

SIM POLECA

 
Słuchajcie! Rajstopy z ostatniej dostawy Basics to złoto! Pamiętacie te z pierwszych kolekcji? Jeżeli nie to wciąż są dostępne w Plazie (rzecz jasna w Basics), więc sami możecie sobie sprawdzić ich beznadziejność. Kształt tych rajstop w ogóle nie pokrywa się z kształtem nóg doll, trudno je dopasować i moim zdaniem każda wydana na nie starmoneta to nic innego jak pieniądz wyrzucony w błoto. Tym razem było jednak zupełnie inaczej i stardollowi graficy wykonali całkiem dobrą robotę. Najnowsze rajstopy są świetnie wykonane. Pojawiają się w uniwersalnych kolorach oraz kosztują tyle co nic, bo fioleową walutę można bardzo łatwo zdobyć. Myślę, że warto w nie zainwestować, dlatego też wykupiłam każdą możliwą wersję kolorystyczną, co polecam także i Wam. Buźka! 


8 komentarzy:

  1. Ostatnio kolorowe rajstopki znowu wracają do łask, dużo ich w sklepach i szkoda, że nie uderzyli nawet w bardziej odważne kolory, bo też chętnie bym je kupiła :)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne są te rajstopki, chętnie je później kupię. 2 stylka jest bardzo fajna:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Stylizacje są ciekawe, chyba je kupię.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nie przepadam za rajstopami. Ale moze kiedys je kupie jak nie bedzie co z kasa robic xd bardziej podoba mi sie pierwsza stylizacja

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawe. No nic nie lubie rajtek i dlatego nie znalazły się jeszcze w mojej szafie

    OdpowiedzUsuń
  6. kolorowe rajstopy to nie moja bajka,jedynie jakie kupię to te czarne xd jeśli chodzi o stylizacje to podoba mi się pierwsza stylizacja,w drugiej te rajstopy mi się nie podobają

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie kupowałam ich, ale zainwestuję, bo faktycznie są dobrze wykonane, a kto wie kiedy się przydadzą... Stylizacje bardzo ładne, szczególnie podoba mi się pierwsza ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Rzadko używam rajstop, ale zastanowię się nad zakupem. Bardzo ładne stylizacje

    OdpowiedzUsuń